neděle 5. února 2006

Konečně mám z krku Riddicka

The Chronicles of Riddick - Escape from Buther Bay
Dopařeno 18.1.05 v 17:11 na obt. NORMAL (2/4). Krabičky od cigaret jsem nepočítal, ale většinu jsem jich našel. Nevím, co na téhle hře všichni vidí a proč to dostalo tak nehorázně vysoká hodnocení. Mě pobavil tak akorát zkomolený název Espace from Buchter Bay, ale jinak nic. 4 gigabajty polochcíplé atmosféry komentované znuděným hlasem Vin "nafťáka" Diesela, divný pocit nepřirozené střelby, krátkost (tu jsem výjimečně uvítal), no prostě nic moc. I v kině jsem při filmu usnul, a ne jednou, i když to bylo spíš proto, že jsem předtím 40 hodin nespal. Každopádně i když videoprojekce nebyla taky žádná sláva, rozhodně mě to bavilo víc než hra. Ať žije Half-Life!

Mimochodem, v soutěži o nejdelší název by se Riddick určitě ujal, ačkoliv na Star Wars: Knights of The Old Republic 2 - The Sith Lords fakt nemá...

Pár závěrečných tipů:
1. pokud nevíte jak zabít obrněného robota s kulometem v docích, všimněte si projíždějících vozíčků na stropě. Je potřeba do nich střílet aby spadly na zem a vybouchly co nejblíž zmetka, ale pozor, mají obrovský rozptyl.
2. Až zmíněného robota sejmete, ocitnete se na přistávací rampě. Čekají tam dva těžkooděnci, které bezpečně a bez jakékoli újmy na zdraví sejmete z vrchu obrovské krychle – neumějí totiž střílet nahoru. Každému stačí asi pět zásobníků z brokovnice.

2 komentáře:

  1. co se týče délky názvu, co třeba takový Peter Jackson´s King Kong: The Official Game of The Movie? ;)

    OdpovědětVymazat
  2. re: Garretv dobe psani tohoto prispevku byl king kong daleka budoucnost.

    OdpovědětVymazat