středa 1. února 2006

Čtyři věci

Ségra mi dala na vědomí, že mezi blogařema teď frčí řetězovka jménem čtyři věci, kde dotyčný napíše svoje čtyři nejoblíbenější věci k danému tématu. Tak ať netrhám partu... 
UPDATE září 2012: když tohle po letech čtu, musím se opravdu smát. Tolik se toho změnilo...
Čtyři zaměstání

  • Jako prcek jsem chtěl být popelářem, hrozně mě bavilo kutálet popelnice, ale přestěhováním na sídliště s kontejnery byl můj životní sen v troskách.
  • Technik v oboru šoubyznysu. Hehe, stačí pár slůvek, a z obyčejnýho bedňáka se stane pan Někdo! Po skončení školy jsem asi rok brigádně pracoval u jedné pražské firmy, dobře známé hlavně mezi vysokoškoláky, a jak již řečeno, dělal jsem bedňáka a pořadatele, což obnášelo neskutečnou dřinu za neskutečně málo peněz, ale taky mraky koncertů zadarmo, přístup do zákulisí, občas účast na nezřízené žranici, výlety po republice a zábava v mladém kolektivu.
  • Dispečer asistenční služby - moje první a zatím stále trvající zaměstnání na plný úvazek. Když se někomu podělá auto, můžu mu poslat mechanika nebo odtahovku, když hodně moc poprosí tak třeba i náhradní vozidlo... Bohužel se za poslední dva roky ve firmě hodně změnilo kvůli trachtacím s prodejem majoritního podílu akcií. Po všemožných peticích, televizních pořadech a dalších akcích stejně zvítězila stará dobrá korupce a známosti z období agentů s krycími jmény, a koupila nás konkurenční společnost s nevalnou pověstí v téměř všech obchodních kruzích. Jak to bude dál, to nikdo netuší... Na závěr jen malá perlička: můj první pracovní den byl 11. září 2001.
  • Redaktor - už na základce mě učitelka chválila, že píšu nejlepší slohovky ze třídy. Sranda byla, když jsem jí ve čtrnácti letech detailně popsal svůj první čundr, kde jsem se poprvé opil. Ačkoliv jsem si toho tehdy většinu vymyslel, nějak to nemohla rozdýchat, ale za sloh jsem měl jedničku s hvězdičkou. Ehm, zase jsem odbočil od tématu. Chtěl jsem říct, že psaní mi jde a baví mě, takže tvořím články o své největší vášni - počítačových hrách.

Čtyři filmy, na které můžu čumět furt dokola


  • LOTR FOTR, aneb Pán Prstění: Společenstvo Kreténů
  • LOTR TT, aneb Pán Prstění: Dvě v Leže
  • LOTR ROTK, aneb Pán Prstění: Nasrat Krále
  • Total Recall, Terminator 1 & 2 a další skvosty ze zlaté éry Arnieho (když se ještě necpal do politiky)

Čtyři místa, kde jsem žil


  • Praha Strašnice
  • Praha Chodov
  • Praha Modřany
  • Praha Vršovice
  • Pětka už je navíc, ale o osmi letech v Itálii by bylo škoda se nezmínit, ne?

Čtyři TV pořady, co mě baví

Na bednu nekoukám od té doby co mám monitor, nicméně občas udělám vyjímku.


  • Vyvolení - stejně jako věční odpůrci reality show, i já jsem byl zpočátku skeptický, ale v práci nebylo co dělat, tak jsem se parkrát podíval a totálně mě to pohltilo. Na druhou stranu, konkurenčního bratra jsem bojkotoval a z protestu se na něj odmítal dívat, protože takovou bandu kreténů co tam měli, to jsem pohromadě ještě nikdy neviděl.
  • Disneyovky - už je to pár let zpátky, ale kačery z Kačerova i jejich kolegy veverky jsem si dokonce nahrával na kazetu a pouštěl si je den co den na kazeťáku.
  • Striscia la Notizia - dlouholetá politická satira, se železnou pravidelností útočící na mozky italských diváků po večerních zprávách. S rostoucím věkem mne víc než hlášky uvaděčů zajímaly vlnící se vnady tanečnic.
  • Gamepage - ne, opravdu to nemyslím vážně, nebojte. Tenhle pořad jsem nikdy nesledoval a podle ohlasů diváků nemám čeho litovat. Skouknul jsem jen poslední dva díly s Alim a Tukanem, to už je jiné kafe.

Čtyři místa, kde jsem byl na dovolené


  • V Itálii u moře - na různých místech, většinou v dětství. Letos plánuji comeback.
  • Jinolické rybníky - v rekreačním středisku se tehdyvá sešla celá rodina z několika kolen. Sestra, bratranec, sestřenice, matka, teta... Ale byla to supr dovolená, to jako jo, až na tu bandu uřvaných východních skopčáků co nám totálně zkazili zbytek pobytu.
  • Slapy - další rok bylo repete, ovšem blíž k Praze, kde bylo pro změnu plno Holanďanů, jim přizpůsobené ceny jídla a pití, a celkově to stálo za prd.
  • Chorvatsko - trend posledních let, o prázdninách se celá republika vyprázdní a přelije se na východní pobřeží Jadranu. Právě z tohoto důvodu jsem tam dlouho odmítal jet, nicméně v září 2004, chytře na konci sezóny, jsem se tam byl podívat a musím uznat, že moře mají parádní.

Čtyři oblíbená jídla
Jak si můžu vybrat JEN čtyři oblíbená jídla? To už je jednodušší napsat čtyři neoblíbená... no nic.


  • Pivo
  • Tekutý chleba
  • Penne con basilico, pomodoro e mozzarella
  • Zelňačka od maminky

Čtyři weby, které denně navštěvuji


  • Gamestar Zákysník - od roku 2000, prakticky ode dne kdy mám internet.
  • Tiscali Games - ačkoliv mám výhrady k některým autorům a praktikám tohoto webu, je to bezesporu nejlepší český herní server.
  • Seznam - mám tam maila, co víc dodat.
  • Oskar - dokud má SMS z netu zadarmo...

Čtyři místa, kde bych zrovna chtěl být


  • V hospodě.
  • V Austrálii na pláži.
  • V posteli, ale jen s vybranou společností.
  • V hospodě.

Čtyři bloggeři, kteří by měli sepsat svoje čtyři věci
Tolik jmen ze mě nedostanete ani kdybyste je páčili hydraulickým lisem, ale uvedu aspoň ty dva co znám.


  • Lichtenberg - kolega z branže, píše celkem solidní recenze a taky se snaží o blog
  • Bludr - Honza Modrák, současný šéfredaktor SCORE, Karel Gott české herní scény (jako že je tu dlouho a vyzná se, ne zombík), a náruživý bloger.

12 komentářů:

  1. 1st-storme ty necumis na red dwarf ? :x-dineyofky 4ever-gl

    OdpovědětVymazat
  2. re: MEWpar dilu sem videl ale pravidelne to nesleduju. ba co vic, nesleduju pravidelne zadnej televizni serial, ani simpsny, ani sex ve meste, ani stargate (to bych musel bejt fakt posuk na tu hovadinu koukat), ani south park, ani zadnej jinej.

    OdpovědětVymazat
  3. bodejť bys to sledoval když jedinou televizi u nás mám já :))ale red dwarf jakože fakt jo!

    OdpovědětVymazat
  4. Přátelé forever :)

    OdpovědětVymazat
  5. AhojPěknej blog už se těším na další tvoje články.

    OdpovědětVymazat
  6. re: AFDale ne ze prestanes chodit na GCcko, este by me Havlis vynadal ze pretahuju ctenare :))

    OdpovědětVymazat
  7. new blogblog good,jen tak dál,..snad ti vydrží elán a tempo novejch příspěvků..

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ještě jednouPokus číslo 2: zajímavej blog, hezky se to čte, jen tak dál :o)

    OdpovědětVymazat
  9. GS auditoria OLEEESmrt Zakysniku!!! :D Zdravim :)

    OdpovědětVymazat
  10. LOTRRE:_______________________________________________Čtyři filmy, na které můžu čumět furt dokola * LOTR FOTR, aneb Pán Prstění: Společenstvo Kreténů * LOTR TT, aneb Pán Prstění: Dvě v Leže * LOTR ROTK, aneb Pán Prstění: Nasrat Krále * Total Recall, Terminator 1 & 2 a další skvosty ze zlaté éry Arnieho (když se ještě necpal do politiky)______________________________________________________chtěl bych se zeptat kdes sehnal další díly LOTR???? neb pls shanim je , pls neak bych je chtel od tebe dostat...

    OdpovědětVymazat
  11. cus, zadny dalsi dily sem nesehnal, jestli narazis na ty zkomoleny nazvy tak to je jen sranda

    OdpovědětVymazat