pondělí 13. února 2006

Globální kix Mirandy IM

V neděli v odpoledních hodinách mi přestalo jít ICQ. Tedy ono šlo, byl jsem online a mohl jsem posílat zprávy, ale i kdybych zatančil kozáčka okolo počítače se zasunutým prstem do zadku a chodidlem do nosu, vzívajíce přitom Velkého Pařana, nepřijal bych ani vzkaz. Po přeinstalování Mirandy, zkontrolování firewallu a všemožných nastavení jsem v čirém zoufalství nainstaloval originální ICQ. Ještě že si na disku schovávám starou dobrou verzi 2003a, poslední použitelnou. Z ICQ 4, 5 a Lite mě totiž chytá psotník už při pouhém pomyšlení na tu tunu zbytečných, otravných a nervy drásajících funkcí a reklam, o zbytečném zatěžování počítače, přeplácaném a hnusném designu a vlezlých okýnkách nemluvě. Až večer jsem s velkou úlevou zjistil, že problém je globální. Na homepage Mirandy si můžete stáhnout buď novou verzi programu, nebo samotný icq.dll, jimž přepíšete stávající soubor v instalačním adresáři\plugins.

Žádné komentáře:

Okomentovat