úterý 21. února 2006

Čekají mě dva týdny bez hraní. Umřu!!!

Na začátku února 2005 jsem ze zdravotních důvodů musel opustit počítač... nebo mi to aspoň tvrdil doktor.
4.2.05
Ze zdravotních důvodů nebudu moct ode dneška několik týdnů pařit. Přežiju to, nebo zemřu ve strašlivých křečích a abstinenčních záchvatech? Řekl bych, že mě čeká pořádná zkouška vůle, kam se hrabe Aliho pokus o překonání rekordu v nehraní, kde nevydržel ani 100 hodin. Naštěstí jsem se patřičně vyzbrojil mnoha kilogramy knih, takže dlouhodobý pobyt v posteli snad zvládnu.
6.2.05
Po měsíci jsem se konečně vrátil k rozečtené knize Tommycknockeři od Stephena Kinga a dočetl jí.


8.2.05
Stephen King je můj oblíbený autor a díky němu zatím vůbec necítím abstinenční příznaky.
8.2.05 – 15:30
Ha! Vyzrál jsem na to! Jsem geniální!!! Hádejte na co jsem přišel. Doktor mi zakázal sedět u počítače... ale ne u něj stát! Tralalá, trnky brnky podložím monitor, klávesnici a myš krabicemi, abych se u toho nemusel ohýbat, a je to vyřešeno.
8.2.05 – 17:30
Au moje záda. Au moje nohy taky. Pařit vestoje není žádná legrace, už mě to ani nebaví radši si jdu číst. Tohle je tak na projetí emailu a něco málo stránek a víc nic. Pokud někdo uvažuje o otevření internetového bufetu či internetové bufeťárny, myslím že moc kšeftů nenadělá.

9.2.05
Tak a všechny kingovky co jsem tu měl jsou pokořeny. Teď si dám jednoho Hobita a pak na mě čeká trilogie Pán Prstění: Společenstvo Kreténů, Dvě v Leže a Nasrat Krále. Nutno podotknout, že Punisher už mi docela chybí, nechal jsem ho rozehraného než jsem začal marodit.
10.2.05
Hm, tak knižní verze Pána Prstenů mě zatím moc nechytla, ale dostal jsem z ní strašnou chuť podívat se na film. Času je habaděj, trilogie těš se!
11.2.05
Ali mi půjčil notebook! Vážení, jsem zachráněn od strašlivého strádání. Klávesnice je sice o dost méně praktická než klasická stolní, ale hrát se na ní dá v pohodě. Gothic 2 mám znovu rozehraný už delší dobu, tak ho konečně dodělám a pak budu pokračovat v Punisherovi.
Na přečtení Pána Prstenů už se asi nedostane...
. . .
17.2.05 – 16:50
Eh? Uh? Co se děje? Kde to jsem? Kdo jsem?! Kdy jsem? Ten notebook je pěkně nebezpečná hračka, týden jsem skoro nevstal z postele, jak mě ten Gothic pohltil. Nebýt toho, že jsem ho před chvílí skoro dopařil, snad bych i zapomněl jít zítra na kontrolu.
" Pár slov k druhému dohrání hry Gothic 2: pěkně mě to nasralo! Celou hru se plahočím až na konec, a když stanu před finálním bossem – nemrtvým drakem, tak nejde zabít! Ten blbej amulet Eye of Innos nejde nabít, přestože mám dračí vejce v inventáři. Stupidní bug kvůli němuž nemůžu dotáhnout hru až do konce. Ještě že už jsem to jednou dohrál, stát se tohle tenkrát, tak asi porodím ježka proti srsti. No nic, uninstall.
" Moje postava po druhém dohrání hry (včetně datadisku):
Mercenary
Level 49
Experience 622880
Nevyužité body 10
Strength 91
Dexterity 103
Mana 111
Health 940
One Handed 98%
Two Handed 67%
Bow 80%
Crossbow 51%
Umím všechno kromě vytváření run a extrakce srdce a zubů ze zvířat. Kdyby šel zabít ten drak na konci, měl bych level 50, do řiti!

Žádné komentáře:

Okomentovat