čtvrtek 9. února 2006

Spát či hrát? Toť otázka

22.1.05 – 09:17
To je dilema, to je dilema! Mám jít spát, nebo zůstat celý den vzhůru a hrát? Na noční jsem se vůbec nevyspal, pořád někdo otravoval, hrůza.
22.1.05 – 09:32
Ten spánek je tak lákavá věc... silně převažuje nad Princem z Persie (nekamenujte mě prosím).
22.1.05 – 09:45
Kašlu na nějakého aristokrata z blízkého východu, postel je mi v tuto chvíli lepším společníkem.
26.1.05 – 1:05
Princ z Persie pokořen. Párkrát jsem během hraní použil návod, a vždy po přečtení dané části jsem se tloukl do hlavy pro svou blbost (přehlédnutí nějaké maličkosti). Finální zmetek byl dost primitivní, udělal jsem ho napodruhé. Jediná škoda je, že si to v outru princ a princezna pořádně nerozdají... sami v ložnici, s mrtvým kouzelníkem na terase, ach ta romantika.
Škoda, že ráno vstávám do práce, večer musím být čilý do hospody a ve čtvrtek ráno zase do práce. Na víkend jedu pryč a k hraní se tudíž dostanu až příští týden, a já se hrozně těším na Warrior Within.
26.1.05 – 1:45
Intro PoP: WW bylo úchvatné, a hra je těžká jak prase. Jdu spát.
Update z listopadu 2005 – nakonec to nebylo vůbec těžké, šlo jen o to seznámit se s novým stylem boje.

Žádné komentáře:

Okomentovat