pondělí 6. února 2006

Normální polopařební den

20.1.05 – 15:30
Zase mě vzbudili, parchanti! Musím do města něco vyřídit.
20.1.05 – 16:45
Já bych pařil!
20.1.05 – 17:45
Já bych pařil!
20.1.05 – 18:20
Já pařím!!!
20.1.05 – 19:30
Tak jsem zase pokročil ve zkompletování NFSU2, už jsem měl 98% a pak jsem si to zapomněl uložit, takže jedu posledních deset závodů zase znova. Tip: ukládejte hru než z ní vylezete.
21.1.05 – 05:50
Někdy okolo desáté večer jsem nainstaloval Prince of Persia Sands of Time. Už jsem to zkoušel hrát dřív, ale pak jsem přeinstalovával wokna a smazal savy. Stejně jsem nebyl nijak zvlášť daleko, vlastně skoro na začátku. Zakysl jsem v nějaké ohromné podzemní hale, kde se musí vyskákat po rameni obrovské sochy a sebrat dýku času. Vůbec mi nešlo odrážet se od stěny a vyskákat až nahoru. Tentokrát jsem po určitých peripetiích zjistil jak na to, a konečně hru rozehrál.
Teď jsem v jakýchsi kasárnách či co (kousek za lázněmi) a jsem vzteky bez sebe. Je tam obrovské množství modrých vojáků a neskutečně mě serou! Nejde přes ně přeskakovat, je to v úzkém prostoru a je jich tam strašně moc! Navíc ta kráva v červeném obleku je úplně neschopná se ubránit, natož mi pomoct. A do toho ten příšerný český dabing, za ten bych střílel! Kašlu na to jdu spát, nebo to skončí zničenou klávesnicí.

Žádné komentáře:

Okomentovat