středa 1. února 2006

Preview na příště

No nic, za dvě hodiny budu muset vyrazit do práce a ještě mě čekají nějaké povinnosti. Sakra, proč je tak těžké se odpoutat od kompu? Za ten týden co jsem byl bez něj (opět mi odešla deska) jsem udělal tolik práce, byt se jen blyští, a teď mi zas dělá problémy i tak triviální věc jako návštěva toalety. Kdo říká že počítač není závislost, pěkně kecá!

Každopádně vás chci připravit na to, co by vás mělo na mém blogu čekat v blízké budoucnosti.
- V prvé řadě vylepším vzhled, současná podoba je jen taková rychlovka.
- Budu postupně vydávat Pařanskej deníček, čítající víc než sto tisíc znaků textu.
- Jak se mi budou vybavovat památné hlášky z práce, budu je zapisovat do sekce Hlášky z dispečinku. Věřte že i nezasvěcení se pobaví.
- Časem začnu přidávat fotky a screenshoty z her, hlavně k Deníčku.
- No a samozřejmě budu průběžně psát tradiční deník.

Teď mě už omluvte, opravdu musím... proč je ten záchod tak daleko.......

Žádné komentáře:

Okomentovat