neděle 5. února 2006

Half-Life 2 na jeden zátah

Leden 2005 - Pár hodin po dopsání návodu na HL2 jsem dostal strašnou chuť si ho zahrát znovu, přestože jsem to během měsíce dopařil již dvakrát, což znamená, že hra je natolik kvalitní, že je mi jedno kolikrát jí hraju. Jako za časů starejch dobrejch plošinovek. Nutkání znova si tenhle skvost zapařit bylo silnější než povinnosti v podobě dodělání Medal of Honor Pacific Assault, NFSU2 a ještě něčeho, co mám rozehrané. Bohužel tento týden mám noční, pročež jsem velmi skeptický vůči vymezení času na pařbu. Na noční se totiž vyspím maximálně pár hodin, přijdu domů polotuhý a i když nejdu spát hned, stejně to na mě pak padne a prochrápu celé odpoledne. Dneska jsem měl okolo poledne pracovní povinnosti, takže jsem zůstal vzhůru, a když jsem se ve 14 hodin vrátil domů, pustil jsem se do toho. Taky jsem si řekl, že bych to měl zkusit dohrát na jeden zátah a dokonce mě napadla taková šílenost, udělat si Half-Life párty, tzn. Dohrát bez přestávek celou sérii v chronologickém pořadí, tedy HL1, Opposing Force, Blue Shift, HL2. Ale spíš si počkám až bude i trojka či datadisk, aby to bylo komplet.
18.1.05
A zase do práce, mě se tak nechce nikam chodit, nejradši bych ihned rozjel HL2, jenže to bych od toho nevstal. Každopádně ho ale chci zkusit udělat na jeden zátah. Už jsem ho dopařil dvakrát a znám ho skoro jak Michalovy boty.
19.1.05 – 15:00
Spouštím HL2 (od včera 13:00 jsem spal jen 3 hodiny v práci). Ze začátku mi to moc nejde, protože nejsem rozehraný, hlásí se lehká únava a snažím se to hrát na čas. Po hodině kašlu na nějakou honičku a hru si pěkně vychutnávám.
19.1.05 – 16:30
Pauza na hovězí polévku. Ale jakápak pauza, zhltnu to při loadování!
19.1.05 – 19:52
Hm, poprvé co se mi zasekl program, a přitom je to originálka se vším všudy. Inu stane se. Aspoň se dojdu vybočit.
19.1.05 – 20:50
Na televizi se nekoukám, ale zrovna dneska dávají reportáž, která mě eminentně zajímá, je totiž o firmě kde pracuji a já jsem tam taky vidět (kameraman mi strkal objektiv skoro až do ucha, perverzák jeden).
19.1.05 – 21:15
Pokec pěknej, kolegové jsou tam pěkně zabraní, zato ze mě je tam vidět akorát půlka hlavy, a to zezadu a asi tak na půl vteřiny. Jdu pařit, HL2 čeká.
19.1.05 – 23:58
Pařím, sestra dělala palačinky, pohoda. Přestože jsem krom třech hodin v práci nespal už 35 hodin, kupodivu jsem v pohodě.
19.1.05 – 23:59
K vánocům jsem dostal jakýsi energetický nápoj působící přímo na nervový systém. Před časem o něm mluvili i v televizi. Je čas ho vyzkoušet (ne, že bych usínal, ale chci to testnout).
19.1.05 – 23:59:55
Fuj to je hnus to chutná jak zkažený kakao s mlíkem z headcraba! Už chápu proč je v instrukcích psáno, že se to má naředit s něčím sladkým.
20.1.05 – 01:47
Čoveče vono to funguje...
20.1.05 – 02:10
Do psí misky žrádla a hadí starý kůže! Zase crash do woken, doufejme že naposled.
20.1.05 – 03:45
Hotovo. Half-Life 2 potřetí dopařen, s krátkými přestávkami na jeden zátah, celková doba bez pauz je 12 hodin.
Řeknu vám, to je pohoda prostě pařit jen pro zábavu, žádné psaní návodu či recenze, při kterém se musí hrát v okně, aby šlo taskingovat s wordem, furt se zastavovat a vymýšlet jak to či ono napsat... Co teď? Spát se mi nechce, asi si dám MOHPA.
20.1.05 – 05:06
Hm, nějak jsem se začetl do svého návodu na HL2 a pařit se mi už nechce, jdu spát.

8 komentářů:

  1. Možná by nebylo od věci, pro náhodné návštěvníky, napsat, že jinak jseš docela normální... ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. ...No ja se ho taky chystám dohrát po 3 (jako jsem dohrál Far Cry který si chci zahrát po 4 už:) ,ale budu ho muset znova stahnout.Jinak jak se těšíš na Crysis ja se nemůžu dočkat:)

    OdpovědětVymazat
  3. no HL2 jde pry naprosto bez problemu dohrat do 2 hodin na lehkou obtiznost.

    OdpovědětVymazat
  4. nooo, to msuela bejt velice zajimava parba...btw.zajimala by me ta reportaz:-)

    OdpovědětVymazat
  5. re: allMEW: hl2 de dohrat za 2 hodiny a naky drobny pokud ses ten magor co to udelal (ten samej co dojel hl1 za 52 minut), za pouziti vselijakejch ochcavacek a zkratek a bugu.Mikej: jaka parba? Jaka reportaz?

    OdpovědětVymazat
  6. :-) no prece HL2 parba a reportaz o tvoji firme.:D

    OdpovědětVymazat
  7. jo takhle, ty myslis napln rubriky halo tady dispecink. no musi prijit spravna nalada a konfigurace abych neco sepsal z hlubin pameti, jinak tam prihodim az se neco zajimavyho stane.

    OdpovědětVymazat
  8. NejdeNejde mi spustit HL 2 cim to je a nemam origos de to i bez ni ????

    OdpovědětVymazat