sobota 11. února 2006

Pár dobrých vět o kuřácích

Na konzumenty tabákových produktů nadávám neustále, málokdy se však povede tak hezky spontánně to ze sebe všechno dostat na ICQ. Byla by škoda nepředat svůj vzkaz všem kuřákům i na blogu, jenž má vyjadřovat osobnost autora. Nebuďte tedy zaskočeni nějakým tím ostřejším slovem...

20:14:04: antikuracka vsuvka? nevsiml jsem si. mrknu na to
20:14:34: je to hned na zacatku. tys to necet, priznej se!
20:14:42: cetl
20:15:10: kde to mas na blogu?
20:16:42: jo na blogu
20:17:11: je to hlavni clanek tohodle tejdne. tobe sem to vlastne mailoval bez ty vsuvky, tu sem tam pak dodal
20:17:27: no vidis voe
20:19:40: ty voe, ty bys mohl vymyslet slogany pro antikuracky kampane:)
20:22:05: jo, to bych moh. ale ja bych se vetsinou nechal unest a po vylevu typu "zasrany zkurveny kuraci vyjebany debilove nesmradte mi tady s tim hnusem" bych to zakoncil "postrilet vsechny kuraky"
20:22:15: postavit je mimo zakon
20:22:26: clovece, jak ty muzes chodit do hospody:))
20:22:44: bylo by skvely kdyby udelali zakon, ze vsichni kuraci se muzou volne strilet na potkani
20:22:54: do hospody - blbe
20:24:10: ja nekourim, ale kour mi nevadi.... clovek si zvykne.. tata huli jak fabrika a kamosi taky
20:26:32: me driv taky nevadil, dokonce sem jeden cas prilezitostne kourival, matka normalne kourila doma i v kuchyni kdyz varila, ale pak mi to zaclo postupne cim dal vic vadit, dycky kdyz vlezla do kuchyne s cigarem taxem mel kecy a ovazoval si satek kolem ksichtu, az se to odnaucila. pak mi to zaclo extremne vadit i v praci a vsude a kdyz cejtim kour tak to ve me vyvola pocit agrese, mam chut hrozne nahlas a sproste nadavat a dat tomu cloveku pres hubu
20:27:06: ty voe!:)
20:27:42: a v hospode, kdyz to neni tak extremni tak to holt vydrzim, ale kdyz uz je tam pak tak zahulino ze je mi z toho blbe, slzej oci, skrabe v krku, vim ze mi cerstve vyprany hadry budou smrde tak ze je muzu hodit rovnou zase do pracky, tak mam stejny choutky jako v predchozim prispevku
20:27:57: a jak pak ty zmrdi rvou kdyz clovek nachvilku otevre okno, ze prej je jim tam zima
20:28:38: ale v hospode to este jakstaks clovek musi tolerovat, ale v praci, kde si naka krava zapali zasmradi to tam a pak este nadava kdyz otevru okno, to bych ji nakopal do drzky
20:29:26: nastesti od ty doby co urcity lidi odesli, tak se tam diky mymu neustalymu buzerovani nastolil jistej respekt, a ty co zustali + novy lidi uz tam nekourej, aspon ne kdyz tam je nakej nekurak kerymu to vadi
20:30:11: jj, taky nesnasim kdyz mi takhle smrdi hadry...
20:30:19: ale ne tak extremne jako ty:))
20:30:40: ja ten zasranej kour uplne NENAVIDIM!!!
20:30:47: este vic nez avatar
20:31:12: a to na to nejsem alergickej a neni to kvuli moji vlastni blbosti, ze sem se prehulil jako von az mi to zaclo lezt krkem
20:32:05: ja jsem nikdy nekouril..... jenom kdyz jsme to jako parchanti zkouseli.... ale nejak me to nevzalo
20:32:16: a to ani nemluvim o tom kolikrat mi koureni zkurvilo nejakou chlastacku, kde vsichni hulili az se mi z toho udelalo blbe a ty litry dobryho piva sem vyklopil na chodniku, nekdy i s veceri.
20:32:28: pokud je ale kurak jakstaks ohleduplnej a respektuje nekuraky, tak to beru, ale nesnasim takovy ty zmrdy co ti to este foukaj do xichtu, kdyz neco reknes taxe muzou posrat , klidne si zapalej v aute kdyz s nima jedes, nebo na pracovisti kdyz nemuzes odejit, nebo ty bezohledny rodice co maj doma maly deti a hulej tam jak fabriky
20:33:48: jednou sem byl na navsteve u jednech lidi, sedel sem tam ja, dve kolegyne, jedny z nich rodice a bracha a dva osmilety brachove. krome me a tech kluku tam hulili uplne VSICHNI a pres tu mistnost za chvilku nebylo videt, ja se dusil bylo mi blbe a samozrejme sem nesmel otevrit okno protoze byla zima, a ty kluci mezi tim to me sralo uplne nejvic
20:34:25: nebo kdyz ses v hospode davas si jidlo a je tam zahulino, tak ti to zkurvi celej pozitek z jidla, kor kdyz si nakej mamrd zapali hned u vedlejsiho stolu.
20:34:54: jo to souhlasim
20:35:40: kdyz sem v hospode s kamosema tak ty aspon pockaj az clovek doji, ale uplne je na nich videt jak se strasne klepou nedockavosti a obracej to cigaro v ruce a uz se nemuzou dockat az konecne dozeru aby mohli zapalit tu svoji smradlavou zkurvenou tycku a kdyz to nahodou do sebe nenahazim behem peti vterin tak uz to nevydrzej a uz uz krajim posledni kroketu a voni uz to strkaj do huby
20:36:25: nekdy jim musim pri tom jidle 2x pripominat ze este jim, a doslova je prosit, aby s tim este chvilku pockali. kriplove. POSTRILET VSECKY KURAKY!!! NAHAZET JE DO PLYNOVEJCH KOMOR A PUSTIT JIM TAM VSECKO TO JEJICH SVINSTVO!!!
20:36:38: ty voe:)
20:36:51: ty vole to je vylev... uff to se mi ulevilo.

17 komentářů:

  1. nice. snad jen ze cigarety sux a kdyz uz kourit a kurwit si zdrawi tak jen doutniky.

    OdpovědětVymazat
  2. Nez jsem poznal Storma, tak jsem byl presvedcenej, ze jsem clovek, kterej koureni cigaret a kuraky nenavidi nejvic na svete. Nemuzu rict, ze je Storm nenavidi vic nez ja, ale mam ohromnou radost, ze JSME DVA! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Lol to vypadá, že všichni pařani nehulí :)Ja taky nenávidím kouř z cigár ale našli jsme s kámošema bezva hospu větranou takže nesmrdíme pokud jeden z těch mých kamošů nehulí a moc:)

    OdpovědětVymazat
  4. moc pekneAsi nieco podobne napisem aj ja. Takze, Storm, vravis ze sa ti ulavilo? Paranstvo sa bohuzial nerovna nekuractvo - poznam ludi co musia mat cigo v hube pri hrani UT, inak by netrafily ani jedno combicko.

    OdpovědětVymazat
  5. re: Hukusulevilo se mi kdyz sem si tak pekne zanadaval, ale jelikoz tim svet nezachranim, tak z toho jinak zadnou satisfakci nemam... muzu jen s potesenim konstatovat, ze poznavam cim dal tim vic nekuraku a dokonce znam par antikuraku jako sem ja :)

    OdpovědětVymazat
  6. Omyl panove, nejvic je nenavidim jen a jenom ja. S heslem "smrt kurakum" rano vstavam a vecer uleham.

    OdpovědětVymazat
  7. to Avatarpokud prekonas svoji nezmernou lenost (ano, v ty me opravdu na cely care porazis, ale v nenavisti vuci kurakum nikoliv :), muzem chodit do murphysu v nedeli vecer. ted sem tam byl a krome barmana, me a jednoho kamose tam nebyl NIKDO, tzn. ani jeden zasranej kurak. byla tam takova pohoda, ze sem si dal jidlo hned 2x

    OdpovědětVymazat
  8. no ja ( do te doby nez me vyhodili :) jsem chodilwal to jedne male hospudky v jednom hotelu gde jsem si sedl hned ke dwerim takze to hezky wetralo a kuraci me nesrali :x

    OdpovědětVymazat
  9. re: MEW2u dveri je prave nejhorsi, coz jasne dokazuje jedna z mejch davnejch oslav narozenin. byl srpen, dvere do hospody dokoran a my sedeli prave u nich. ja sedel zady ke dverim, nalevo sedela matka a hulila jednu zlatou malborku za druhou, naproti ni fotr kterej hulil co bylo k mani, napravo ode me, naproti me a naproti tomu nalevo ode me tri kamosi co hulili startky jednu za druhou. a vsechen ten jejich hnus + smrady z cely hospody sly primo prese me ven k tem dverim, takze sem se zeblil jako este nikdy. jen si na to vzpomenu a uz se mi otevira kudla v kapse. a to mi to tehdy este nijak zvlast nevadilo ten kour

    OdpovědětVymazat
  10. no to je asi jaq kde. kazdopadne uz tam nejaky cas nechodi :/

    OdpovědětVymazat
  11. pokud jsou kuřáci bezohlední a kouří někomu do jídla tak je to hnus, ale samozřejmě je zde možnost pojídat obídek v nekuřáckém! Takže plynová komora je opravdu silné slovo! Co třeba ti co jsou vyžraní jak čuníci a mají díky tomu všelijaké možné zdrav. obtíže (zažíváním pro začátek a kloubama a infarktama konče).... ty by se měli třeba naházet do žumpy jejich výkalů nebo co s nima.... ??????

    OdpovědětVymazat
  12. jasne, moznost pojidat v nekurackym, to je tak primitivni vymluva az je mi z ni spatne. rekni mi kolik je u nas, ci konkr. v praze, nekurackejch hospod.tlusty nenazrany lidi muzou mit zdravotni problemy vseho druhu, ale zpusobujou je sami sobe, ne ostatnim.

    OdpovědětVymazat
  13. min. pres obed to musi mit kazda hospoda ze zakona :-)

    OdpovědětVymazat
  14. btw... ano tlouštíci škodí především sobě, ale ze zdravotních rozpočtů to jde stejně jako na kuřáky... ještě když takovej tlustoprd hulí jako továrna :-) nicméně když jde o travku tak si zahulí rádo 90% procent našich vrstevníků.. já NE! :-) to máš těžký každej opruzuje něčím .-)

    OdpovědětVymazat
  15. lol , vy jste banda volu.ve všech restauracich je ze zakona pres obed zakaz koureni(nebo maji nekurackou sekci),jinak pokud to tu nikdo nevi tak ve verejnych prostorach a na zastavkach (vyjimky jsou hospody) je zakaz koureni.to ze si nekdo zapali na ulici je ciste jeho vec(pokud se vam to nelibi muzete jit jinudy)a clovek kterej by nekoho chtel narvat do plynu tak ma asi hodne nizkou inteligenci.to by zachvilku nekdo mohl rict -dame do plynu vsechny duchodce,dalsi-dame do plynu vsechny socialne slabsi jedince,dalsi-vsechny obezni lidi,...... atd. Kdo by tu potom zustal? KAZDEJ MA NEJAKE CHYBKY A NIKDO NENI DOKONALEJ

    OdpovědětVymazat
  16. můj kámoš tonda je velkej kuřák, ale já moc nekouřímMám 2 dobrý kámoše. jeden se jmenuje kuřák a druhej nigga, oba jsou to veklý kuřáci zasraný...

    OdpovědětVymazat
  17. CURACIvy curaci!!!!!! kdo nekouri nepije at tahne do prdele.Stema kecama o zdravim chcipnout muzeme na vse je mi 14 jako kurakoj a radoj strcte si ty keci do riti!!!

    OdpovědětVymazat