úterý 14. února 2006

Dva kousky od ftipu

  • Přijde mažel domů a co nevidí: v jeho posteli cizí chlap, a aby toho nebylo málo, s jeho ženou. Neváhá tedy, chytne chlapíka a hybaj s ním do kůlny. Tam milému záletníkovi vytáhne tu jeho okrasu, načež nebožák ztuhne hrůzou, když mu ji začne zatahovat do svěráku. A prosí: "Člověče, nedělej to... Už to víckrát neudělám!" Manžel trochu dotáhne a říká: "Vždyť se neboj, já jen abys mi neutekl." Nato chlapík ztuhne podruhé - manžel se blíží s pilou na železo. Znovu prosí: "Proboha, neřež mi ho... Já se tu víckrát neukážu!" Manžel se zase jen pousměje a povídá: "Vždyť jdu jen upilovat ručku na svěráku, aby ses nemohl odmontovat." Ale jako by toho nebylo dost, začne manžel brousit velikánský nůž. To už chlapík ztratí nervy a zoufale prosí: "Prosím tě, neřež mi ho... Já už to víckrát neudělám, nikdy víc mě neuvidíš, fakt..." Manžel už to nevydrží a odpoví: "Co se tolik bojíš? Vůbec ti ho nechci uříznout, jen ti brousím nůž... Ty si ho totiž odřízneš sám až zapálím kůlnu."

  • Sestry Wiliamsovy sedí v šatně před začátkem tenisového zápasu. "Myslím, že nám otec dává do jídla steroidy," zašeptala Serena. "Proč myslíš?" ptá se šokovaná Venus. "Víš, začíná mi růst ochlupení na místech, kde jsem je předtím nikdy neměla," odpověděla stydlivě Serena. "To je hrozné... Například kde?" "Například na koulích..."

3 komentáře: