pátek 26. května 2006

Hurá k urnám

Volby se blíží a poprvé v životě se týkají i mně. Díky změně trvalého bydliště mi tentokrát přišly volební lístky a já se již nemohu vymluvit na to, že mi prostě nepřišly či že se o politiku nezajímám, stejně jako o fotbal, a vím jen to málo co ke mě pronikne ve vzácných chvílích, kdy se dívám na televizi. I přede mnou tak stojí nelehké rozhodnutí, komu z té verbeže tam nahoře dát svůj hlas. Upřímně řečeno, radši bych se rozhodoval, zda sníst pytel švábů nebo vypít vodu z mísy. Záchodové. Samozřejmě je tu možnost k volbám vůbec nejít, a možná to tak dopadne, bude za to však moct jedině lenost, z níž se stane hlavní argument mého alibistického já.

Už několik let mi starší lidi říkají, že k volbám se musí, protože je to občanská povinnost, a hlavně proto, že každý hlas který nedám, ať už komukoliv, bude hlasem pro bolševiky, jejichž příznivci mají jasno a k urnám se dostaví bez výjimky. Na tom je hodně pravdy, otázkou však zůstává, jaké menší zlo zvolit?


Původně jsem chtěl, aby to bylo ČSSD, a to z několika důvodů.
Zaprvé proto, že dostali do rukou zprasenou ekonomiku po dlouholeté Klausově vládě, a neměli zatím dost času všechno napravit a naplno prosadit svůj program. Řídím se mimo jiné životní pravdou, že cokoliv se dá zničit během vteřiny, vytvoření či opravení té věci však trvá mnohem déle a stojí to daleko víc námahy. A lidi z ODS byli u koryta dost dlouho...
Druhým důvodem byl až do svého odchodu Miloš Zeman. Ačkoliv je to politik jako ostatní, je ze všech lidí co se tam vystřídali nejdůvěryhodnější. Za tím pohledem zfetovaného vepře s visící slinou u tlamy se skrývá mozek inteligentního člověka s vlastním názorem, který se nebojí nahlas říct co si myslí, někdy možná až moc expresivně. A taky nevím o žádné korupční aféře týkající se Zemana.

Právě korupce je však důvodem, proč sociální demokraty nakonec volit nebudu. To máme Grosse a jeho podnikání, dále pak pupkatého Paroubka, jehož bradavice se na mě usmívá z každého druhého billboardu a straší mě v těch nejhorších snech... no a celou tu korupční aféru co se nedávno rozjela okolo zabitého podnikatele Mrázka, zákaz mluvení pro policejní mluvčí, atd. atd. atd.

Na druhou stranu je tu i argument mluvící ve prospěch socanů: berou všichni, nejenom oni! Stačí pomyslet na ambiciózního ministra Pavla Němce z Unie Svobody, jehož prsty jsou hluboce zaryté do prodeje firmy ABA, jenž rozhodně neproběhl podle regulí, a hlava až po krk vražená do prdele Katarského prince. Inu, peníze nesmrdí ať je taháte odkudkoliv.

Ministr dopravy Šimonovský, tuším že Křesťanský demokrat, ve svém křesťansky smýšlejícím mozečku zase připravil stát, potažmo daňové poplatníky, o sedm miliard korun, které shrábne firma Kappsch a zůstává otázkou, jak velké budou problémy, o kolik se protáhne a zda vůbec bude dokončena výstavba dálničních platidel u nás...

Zkrátka a dobře, z politické scény poslední doby je mi doslova na blití a nové korupční aféry už ani nekomentuji. Člověk by si naivně myslel, že deset let po pádu bolševiků už těch skandálů bylo dost a že se situace uklidní, což se taky na pár let stalo, bohužel ale šlo jen o krátký nádech, během něhož si politici vytáhli ten největší kemr až z paty, a teď nás, občany, mohutným flusem plným korupčního hnisu a slizu doslova smetli. Vypadá to, že už se té špíny nikdy nezbavíme... možná tak za šedesát let, až budou všichni staří bolševici pod drnem spolu s novou generací, kterou stačili nadobro zkazit (Gross a Němec, oba přibližně 35letí, jsou toho jasným důkazem).

Vrátím-li se ještě na chvíli k ČSSD, zbývá mi poslední ožehavé téma: ministr Rath. Ačkoliv tuto osobu nenávidí asi každý občan v republice, ať už zdravý či nemocný, já k němu, byť s určitými rozpaky, cítím čím dál větší sympatie. Nevadí mi, že je to arogantní hovado, takoví jsou tam všichni, ale líbí se mi že jde tvrdě za svým cílem a nenechá se od nikoho zvyklat. Krom toho, že je v politice krátce a veřejně se přiznal k bigamii, si mé sympatie totálně získal epizodou s Mackem, která pobavila celou republiku a zaplnila kuloáry čtvrté cenové kategorie šťavnatým tématem. Macek Ratha zbaběle napadl zezadu a bez varování, čímž se znemožnil. Tím, že se nechal vyprovokovat ke druhému útoku, z nějž navíc vyšel jako poražený (ten Rathův výkryt a direkt byli dokonalé), ze sebe udělal naprostého idiota.

Abych to ale nějak ukončil: socany volit nebudu z různých důvodů, hlavně však proto, že se ten bradavičnatý tlustoprd začal otevřeně paktovat s bolševiky, čímž u mě nadobro skončil a s ním i jeho strana. Není snad jedno, jestli dám hlas ČSSD, KSČM, nebo nikomu?

Na závěr úvaha: problém téhle republiky tkví v tom, že máme dvě silné politické strany, jednu levou a jednu pravou (ve skutečnosti jsou levé obě...), a pár minoritních jedinců. Ve volbách měli vždy zhruba stejné preference, takže jsme nikdy neměli silnou stranu třeba se 70 procenty ve vládě, která by si jela svůj program, ať už by byl jakýkoliv, aniž by jí to opozice neustále kazila. Takhle se nikdy nikam nedostaneme.

Jak si tak pročítám volební lístky, vzbuzují ve mě optimismus. Proč bych si měl vybírat mezi socany, bolševiky, ods nebo stranou zelených, když mohu s klidným pocitem "splnil jsem svou občanskou povinnost" dát hlas třeba Straně zdravého rozumu, nebo Balbínově politické straně, čítající 3, slovy tři kandidáty?

A vůbec. Pálí mě žáha, v šest ráno vstávám do práce, jdu spát. Ať se mi zdají hezké sny o Paroubkově bradavici.

53 komentářů:

  1. Jo, za vlády ODS korupce bude rozhodne mensi, taky neuvidis jedinyho ODSaka ve vezeni:)

    OdpovědětVymazat
  2. nedelam si zadny iluze o vlade ods, taky je volit nebudu.

    OdpovědětVymazat
  3. U me je to jasnej Balbin :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja volil minule ODS ale ted dám hlas CSSD,Paroubek je mi sympatickej i s tou bradavici, Rath mi vubec nevadí doktoři sou totiž celkem svině který si chtěj nahrabat, to že se socani paktujou s komančema mi taky nevadí.Komanči měli aspon jediny hrdost zustat komančema ne jak nějáká ODS která se z poloviny skláda z bývylých komanču ale oni prý byli mladí a udělali chybu jo jasně to jim tak žeru :)No tak nic někdy příště :)

    OdpovědětVymazat
  5. 2 AFD:za 1. v každý straně jsou bejvalý komouši, v ODS jich je jen několik, nejvíc jich je v ČSSD, taky proto se ČSSD s komoušema paktujeza 2. z toho, že ti nevaděj komouši usuzuju, že jsi asi hodně mladej a v tvým okolí ti asi nikdo srozumitelně nepopsal , jak to vypadalo mezi rokama 1948-89.za 3. hrdostí komančů si mně teda dostal, stejnou hrdost maj třeba i náckové, ty zůstali taky náckamazajdi si do knihovny nebo za učitelkou dějepisu, jestli už ho ve škole máte, seznam se s osudama lidí, který komunistům vadili, zjisti si kolik mrtvejch lidí maj na svědomí, promluv si v okolí s někym, komu posrali život, zeptej se lidí, který komunisti obrali o veškerej majetek, zeptej se rodičů, jestli se dal za komančů kupovat hajzlpapír a vložky, zeptej se lidí , co nemohli na školu, protože měli příbuzný na západě, nebo jejich táta byl kulak. Pak uvidíš, jestli ti budou komunisti vadit nebo ne.

    OdpovědětVymazat
  6. Já znám historii moc dobře no i tak mi komunisti moc nevadi.Co se týče toho příbuzenstva no tak ti první co zdrhly na západ nemohli vědět že jejich příbuzní budou mít problémy kvůli tomu ale ti co utíkali později už moc dobře věděli jake problemy budou mít jejich přibuzní tak kdo byl větší svině komunisti nebo ti pos*aní čechačkové co zdrhali?Zase na druhou stranu je fakt že mi vadí ta jejich idea že všechno patří všem a proto je taky nevolím, protože v budocnu budu mít snad hodně peněz:)Ale za jednu věc jsem komunistum zatraceně vděčnej a to za uzavřené hranice díky tomu tady není aids v takový míře v jake je v ostatních státech to musíš uznat.Já zase musím uznat že bych nemoch mít dlouhý háro za komančů jak mám ted nebo moch ale měl bych problemy no:)

    OdpovědětVymazat
  7. ChickenAssKicker26. května 2006 v 12:46

    AFD, ty seš přeci imbecil, že? propagaci komunismu bych zakázal stejně jako je zakázaný fašismus. moje babka je volí celý život a když ji slyším jak o nich mluví, chce se mi blejt. ale je stará, dlouho tady nebude a nová generace lidí už je volit nebude... bohužel se najdou ignoranti, co jim komouši nevadí. méně takových, komunisty beru jako odpad společnosti.

    OdpovědětVymazat
  8. Jo a nebily tady drogy ,cikáni a jiná individua si nemohla dovolovat jak si dovoluje ted ale raději budu trpět cikány než aby mi někdo zabral můj majetek.

    OdpovědětVymazat
  9. Já je nepropaguju ale vidim na komunismu i světlé stránky i když jich bylo méně to uznávám ale hlavně ja hažu všechny politiky do jednoho pytle protože všichni politici at komunisti, ods nebo kdu csl kašlou na lidi a jen si chtěj nahrabat.Ale jednu věc ti garantuju v Evropě brzy začnou získávat na sympatiich ultrapravicové-levicové strany díky terorismu nebo přistěhovalcům takže bych se nedivil kdyby komunisti za pár let zase vyhráli volby a to nejen v čechách.

    OdpovědětVymazat
  10. ChickenAssKicker26. května 2006 v 13:17

    nepsal sem, že je propaguješ, to bylo myšleno všeobecně

    OdpovědětVymazat
  11. 2 AFD:takže podle tebe je to chyba těch, co odešli a ne komoušů, který pak dělali jejich příbuznejm problémy? Uff..

    OdpovědětVymazat
  12. 2 AFD:jo a s tím AIDS - to si snad děláš srandu

    OdpovědětVymazat
  13. ChickenAssKicker26. května 2006 v 13:25

    jo, a abych se neschovával za tenhle nick, jsem Garret ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Garret: Zakázat propagaci komunismu by ale bylo omezení svobody, základního kamene moderní společnosti. Čímž ostatně byl i zákaz propagace fašismu (a dalšísh "hnutí směřujících k potlačování lidských práv a svobod"). Obojí je podle mě v současné době bezpředmětné. Fašismus (a potažmo nacismus) byl reakcí na situaci (potažmo krizi) po první světové válce a komunismus zase na situaci po průmyslové revoluci, kdy dělníci pracovali za naprosto minimální mzdy. Dnes je situace jiná a tyhle politické směry jsou prostě a jednoduše zastaralé. Modernímu člověku už nic nenabízejí. Spíš než je zakazovat a tabuizovat bych o nich naopak učil. Ale nejen o ideologiích samých, ale i o jejich původu a příčinách, důvodech popularity a důsledcích. Vysvětlit lidem proč je něco špatný je daleko lepší než jim to zakázat.

    OdpovědětVymazat
  15. ChickenAssKicker alias Garret26. května 2006 v 14:31

    no jo, já to napsal spíše v euforii a s podrážděním na reakci AFDa, každopádně i tak se mi z té doby zvedá žaludek. komunisti taky dělali hnusárny na lidech, proto si myslím, že by se měl komunismus postavit mimo zákon... i když to je nedemokratické, taky nechceme, aby nám pod okny pochodovali hajlující zástupy boldmenů.

    OdpovědětVymazat
  16. ChickenAssKicker alias Garret26. května 2006 v 14:33

    pochodovalY, sry ;-)

    OdpovědětVymazat
  17. JA bych zakázal skiny,anarchisty + zpřísnil bych zákony proti zločincům a přijal trest smrti a byl by klid.Už by si nikdo nevyskakoval.Jenže todle je příliš nedemokratické takže se to asi nikdy nestane.Smůla.

    OdpovědětVymazat
  18. Saruman: nemyslim ze komunismus a fasismus uz nema co nabidnout. staci se podivat na pocet jejich privrzencu. zakazal bych bolseviky ze stejnyho duvodu jako fasismus. a ano, at se o ideologii a zverstvech obou rezimu uci ve skolach.AFD: teda, dodneska sem si o tobe myslel ze si inteligentni clovek, ale temadle nazorama sis u me hodne pohorsil. jestli je nekdo pro komouse, jeho chyba, ale takhle stupidni argumenty, tims to fakt zazdil. ja sice v komunismu zil jenom 8 let, ale i tak mi staci vypraveni rodicu a vsech co v tom zili dyl.jestli si myslis ze tady nebyly drogy a vrazdy a hazard a vsecky tydle veci, tak ses tezce na omylu, akorat se o tom ve zpravach na tom jednom televiznim kanalu co tady byl nemluvilo. ze zapadniho stylu zivota je mi sice taky spatne, ale rozhodne si ziju lip nez za bolseviku. mensi zlo videt na ulici hloucek fetaku a mit moznost si kdykoliv dojit do kramu koupit jidlo (a mit za co ho koupit), nez chodit po cistejch (rozumej holejch, sedejch, prazdnejch) ulicich a koukat do prazdnejch vyloh...

    OdpovědětVymazat
  19. nemluve o tom, ze bejt tady komousi tak dodneska nevime co je to internet a o vecech jako pocitacovy hry, casopisy apod. by nam tak akorat vypraveli spoluzaci co maj tetu v kanade...

    OdpovědětVymazat
  20. garret : "jo, a abych se neschovával za tenhle nick, jsem Garret ;-)" twe tebe poznam po prvnich par vetach ani se nemusis predstavovat

    OdpovědětVymazat
  21. Já se komunistu nezastavam storme možná jsem se blbě vyjádřil ja beru komunismus s nadhledem a vidím i jeho světlý stránky i když je jich mín !!! To že tady byli drogy a zločinost s tím souhlasím ale v zatraceně menší míře to musíš uznat.Možná jsem to s těma argumentama někde přepísk nebo jsem se blbě vyjádřil anebo si mě špatně pochopil ale už se k politice tady rafši vyjadřovat nebudu stejně je to na prd bavit se o něčem takhle složitým na nějakým foru.P.S. klidně si o mě mysli ,že jsem idiot mě to fakt neva :)

    OdpovědětVymazat
  22. AFD: nehraj to do autu, svoje názory jsi tady vyjádřil celkem jasně, tam nebylo nic, co by šlo špatně pochopit.

    OdpovědětVymazat
  23. MEW2: a podle čeho si to jako poznal? :-)

    OdpovědětVymazat
  24. garret : " AFD, ty seš přeci imbecil, že?" no podle tehle vety mi to bylo naprosto jasny ;)

    OdpovědětVymazat
  25. A proč bych to měl zahrávat do autu langine?

    OdpovědětVymazat
  26. AFD: protože se do tebe všichni pustili

    OdpovědětVymazat
  27. No a co že se do mě všichni pustili.Myslíš, že mi to vadí.Já se s nima nechci kamarádit:)

    OdpovědětVymazat
  28. Takže taky bych k tomu něco měl. V prvé řadě mě naprosto fanscinovaly commenty od AFD. Absolutně nechápu, jakéže světlé stránky na nich můžeš vidět. Nalistuj si učebnici dějepisu a něco si o nich přečti. Jenom Stalin (bolševismus je prakticky to samé jako komunismus. vlastně to samé - ideologie je stejná) má na svědomí asi 40 miliónů mrtvých lidí a je s přehledem největší vrah v historii lidstva. Ačkoliv by tahle situace v dnešní době díky OSN, NATO nebo EU nemohla naskytnout, bylo by zde hafo jiných průserů. Stačí si jen přečíst jejich absurdní volební program. Nebo stačí se jen podívat, jak to vypadá na Kubě...Každopádně komunismus bych zakázal. Teda, on vlastně oficiálně, stejně jako komunismus, zakázán je a je mi záhadou, jak je možný, že je neustále provozován. Ti nahoře (a teď nemyslím jen v ČR, to by neprošlo, když čssd s nima dělá) by tu stranu meli úplně zakázat. Koneckonců, říkat, že to je "nedemokratické" je takové moc obšírné. To by se pak mohlo povolit hafo jinejch věcí. Na druhou stranu, nejlepší by bylo, kdyby lidi konečně pochopili, že "komunismus je svinstvo a komunisti jsou svině". Bohužel, těm důchodcům to už člověk těžko vysvětlí a nezbývá než jen čekat, až umřou. V dnešní době se o tomhle režimu normálně učí a jsem si jistej, že 99% lidí, kterým je dneska pod 30, je volit nebude.My doma budeme, jako pokaždé, volit ODS. Jejich program je pro nás s přehledem nejvýhodnější a obecně se mi zdají jako nej strana s pokrokovými názory. Jinak kdyby ne ODS, tak KDU-ČSL. Ti jsou taky vcelku faj a Kalousek je imho nejinteligentnější člověk v český vysoký politice, ačkoliv se o něm říká, že je mafián. Co je na tom pravdu, ví asi jen on sám.Četli jste ty socanské noviny? Jsou prakticky celé jen o navážení do ODS. Jsou to ubožáci... Paroubek už neví, čím by nalákal voliče a tak slibuje i takový kraviny jako třeba to, že nechá v Praze vybudovat fotbalový stadion...Rath je magor největší. Sice si jde za svými cíly, ale ty jeho cíly jsou z 95% totálně zcestné. Oba moji rodiče jsou doktoři a nevěřícně nad tím kroutí hlavou. Mimochodem, jak tady někdo pronesl, že "doktoři jsou svině, co si jen hrabou do vlatsní kapsy", je opravdu hloupej člověk a neví, o čem mluví. Je škoda, že jsou lidi, který vedou takovýhle radikální přiblbý názory.A ještě k těm drogám a tak. Možná, že něco z toho tady nebylo, ale jestli za to můžou komouši, tak jen proto, že drželi čr v zaostalosti... Navíc tu většina toho svinstva imho stejně byla, jenže veřejnost se o tom z médií nemohla dozvědět. Z těch se člověk jen dozvěděl, jak je západ blbej a jak sssr dobrej.

    OdpovědětVymazat
  29. Moolkerz 98% souhlas, jen mi tam nesedí ta KDU, že je fajn. Jako pánbíčkáře bych teda jako fakt nevolil ani náhodou, ale jak to tak vypadá, tak jsou bohužel 2. nejpřijatelnější velkou stranu. Aspoň že je tady ta ODS, když nic jinýho.

    OdpovědětVymazat
  30. Že by nemohla nastat situace kdy jsou zabijeni miliony lidí díky tomu, že tu je OSN,NATO a EU?viz:Sudán a jiné africké země.

    OdpovědětVymazat
  31. re: AFDV žádném případě NE. 1) V Africe není žádný komunismus. Diktátorský režimy tam jsou sice vcelku častý, ale nejsou založeny na ideologii komunismu. Prostě tam je totalita, ale jinýho ražení. 2) Milióny lidí tam neumírají. 3) Neumírá se tam proto, že by nějaký diktátor posílal lidi do vyhlazovacích / konecntračních / pracovních táborů. Lidi tam umíraj hlavně hladem, nedostatkem živin a špatnou hygienou.

    OdpovědětVymazat
  32. Jak řekl jeden chytrý člověk: K volbám nejdu volit pro, ale proti

    OdpovědětVymazat
  33. ad afrika: moolkere nemas pravdu. miliony lidi tam umiraj protoze diktatori provadej etnicky cistky pri kterejch zabijej a tyraj miliony lidi, a nikdo jim v tom nezabrani. o komunismus vubec nejde, jde o to ze se takovydle zverstva proste dejou a zadna eu, osn, ani kdu csl nebo fifinka ze ctyrlistku proti tomu nic nedela. jinak abysme se vratili ke komunismu, vem si treba koreu. tam mozna nejsou vyhlazovaci tabory, ale lidi tam tim hladem umiraj.cili v tomdle s tebou nesouhlasim, ale jinak ti musim dat rozhodne za pravdu, uz proto ze tvoje argumenty maj hlavu a patu, sou rozumne podany a nejsou tam debilni jako ty od afd.

    OdpovědětVymazat
  34. Přesně tak storme(kromě druheho odstavce:)A ještě aby tato debata neskončila tak se musím přiznat, že fandím Bushovi.A jedem kluci druhý kolo navážení se do mě:)

    OdpovědětVymazat
  35. AFD : tak to si v kazdem pripade poslechni album MINISTRY - Rio Grande Blood ;)ad afrika : afrika a stred evropy je trochu neco jineho.

    OdpovědětVymazat
  36. V čem je Afrika a střed Evropy něco jiného?No dobře řekněme neumíráme tady hlady a na aids(aspon ne v takové míře), ale pěknou řádku umrtí v Africe mají za následek diktátoři.Takoví jací byli Stalin,Lenin,Hitler a bůhví kdo ještě.

    OdpovědětVymazat
  37. re:4Storm: Jasně, takovéhle vraždění nepohodlných osob se tam určitě vyskytuje a ne málo, ale nikdy jsem neslyšel o tom, že by to bylo v takovym šíleným množství, tj. řádově v miliónech. Ale třeba to byly blbý zdroje:) Každopádně si myslím, že nebýt OSN a podobných organizací, vypadalo by to mnohem hůře. A nejen v Africe, ale třeba i na Balkáně nebo ve "Stánech". Navíc za (např.) Stalina se umíralo hlavně proto, že je nechával masově likvidovat / zavírat do gulagů (=zabíjet). Ale v Africe, kromě toho, se umírá i na to, že lidi prostě nemají co jíst. Samozřejmě za to může tamnější "vláda", ale není to vyhlazování v pravym slova smyslu.Jinak reagoval jsem v prvý řadě na AFD, z jehož příspěvků vyplývalo, že je v Africe komunismus;)Ad Severní Korea - No vidíš, na tu jsem si vůbec nevzpomněl. Další důvod, proč zakázat komunismus. V neděli nebo kdy to dávaj, byl na Nově ten Týden. Tuhle stanici sice beru s rezervou, ale jejich reportáž o týhle zemi (co všechno tam Kim Chong Il zakázal a co všechno tam lidi musí dodržovat) ten režim imho docela dobře vystihla.4Mr. Wáwra: Jenom na mě tak působí. Viděl jsi minulej víkend ty Otázky VM speciál? Tu dvouhodinovou debatu pěti politiků? Tam tomu bezkonkurenčně šéfoval a hlášky na adresu socanů typu "Taky by nás pan ministr mohl obvinit z toho, že jsme moc pršeli a způsobili povodně", mně totálně dostaly:)

    OdpovědětVymazat
  38. AFD: Jseš nevzdělanej vůl, pokud si myslíš, že není rozdíl mezi střední Evropou a Afrikou a meleš, že jedinej rozdíl jsou diktátoři. U nás nemáš proti Africe nedostatek pitný vody, máš dostatek léků, lékařský péče a potravin, máš přístup ke vzdělání, možnost sehnat si práci, máš tu elektřinu, kanalizaci, pořádný silnice.Ty svoje přiblblý názory prezentuj někde, kde jsou lidi na tvý úrovni, třeba ve čtyři ráno v nádražní restauraci, nebo na základní škole, tady akorát svojí hloupostí sereš lidi.Tím s tebou končim, protože s takovým blbem nehodlám ztrácet čas.

    OdpovědětVymazat
  39. Téma: co budu dělat až vyrostu.Budu politikem, abych mohl brát úplatky a žít si jako prase v žitě. Tedy být svině.

    OdpovědětVymazat
  40. Hele Storme, ty máš taky někdy dost černobílý vidění světa.

    OdpovědětVymazat
  41. z ceho tak usuzujes? snad ne z tohodle prispevku?

    OdpovědětVymazat
  42. Tjo to je politická diskuze. ;)Jinak u nás taky vzdycky vsichni volime ODS. ODS se chova relativne vecne a slusne,takze ja jim nemam co vytknout...snad jen jejich volebni letaky typu Prava zena jsou o nicem...me fakt nezajima jak si doma politici varej...No a potom kdo nevoli ODS, tak voli Paroubka...at chce nebo nechce...A Paroubek se nam pekne vybarvil...Nevim co furt machruje,ze je ekonom, dyt je to normalni sefik z komunictickej bufetu ctvrty cenovy skupiny...1.Paroubek zavedl na nasi politickou scenu buransky chovani, a agresivni styl, no agresivni, spis neslusnej, kterej se mi ani trochu nelibi...2. Paroubek chce a bude a uz spolupracuje s KSČ(M)...3. Paroubek manipuluje s verejnym minenim, takovy to tenhle pruzkum se mi nelibi, tenhle jo (ten kde vyhral)4.Ja absolutne bezcharakterni, z role burana pro chlapy v hospodach se snazi zmenit image na intelektuala (viz.jeho posledni rozhovory v novinach)5.To jak vyhodil toho Cibulku je cenzura a nastroj totalitnich rezimu6.Kreslir vtipu Stepan Mares dostal zakaz karikovat Paroubka, dalsi dukaz...7.Jeho skakani do reci v debatach je faktneuveritelny...4AFD: je to neuveritelny, ale s jednou veci s tebou seouhlasim...mam taky mam rad Bushe....

    OdpovědětVymazat
  43. To langin:Tím rozdílem mezi evropou a afrikou jsem myslel jak tam lidé umírají ne jestli tam mají silnice,elektřinu .., ale je pravda, že jsem nezmínil lékařskou péči,léky atd.Ale tyto věci by moc nepomohli minimálně ne v té části kde jsou diktátoři.Jinak dík, že se mnou ztrácel čas.Vážim si toho.

    OdpovědětVymazat
  44. na za chvili se tu zacne resit jizni amerika a asie a stejne vsichni skoncime u piva, yu ?

    OdpovědětVymazat
  45. V politicke situaci plne souhlasim s vyrokem AFD. Taky jsem dřív mel rád ODS, ale Topolánek je prostě horší než Paroubek, kterého mám rád a Rath mi taky připadá jako solidní chlap (i když trochu voskovej :))

    OdpovědětVymazat
  46. 1. Rath: V ministru Rathovi nevidím vůbec nic špatného a jelikož můj otec je soukromý doktor a matka zdravotní sestra, s názory ministra Ratha se plně ztotožňují a nechápou, proč soukromníci dělají takový bugr. Navíc, jelikož jsou doktoři lidé vzdělaní, mi přijde nevhodné, když mávají v Praze vlaječkami s králíky a řvou (Nasrat Rath, Vypadni kreténe, čuráku Rathe). Pardon, ale toto mi přijde naprosto zcestné.2. Komunismus: Minulý režim jsem nezažil, ale byla to hrůza jen z vyprávění. A vy si ale všichni myslíte, že po dvaceti letech prakticky nová generace komunistů chce nastolit to samé? Já myslím, že ne, je to prakticky stejná pakáž, co ostatní, jen mají ve znaku třešinčky, zatímco jiní mají růže a ptáky.3. Paroubek: Tohoto člověka obdivuji jen za to, jak dokázal zničenou ODS po Grossovi a Špidlovi vytáhnout ze dna a dle posledních průzkumů má již o jedno procento více hlasů, než ODS. Jiří Paroubek je pohotový, vtipný a chytrý muž, který navíc umí senzačně mluvit a věcně se vyjadřovat k tématu. To samé neplatí o zbytku ČSSD, kterou zvlášť nemusím. Jen k Jiřímu skýtám určité sympatie.4. Topolánek: Naprostá katastrofa pro rozjetý vlak ODS. Člověk, který neumí mluvit, Paroubek je schopen ho kdykoliv setřít. Dělá velké chyby (nepodání rukou, chválení Paroubkovi vlády v Otázkách V Moravce), má nepříjemný projev a nesympatické chování. Rád bych viděl v čele například primátora Béma nebo pana Nečase. Tento muž mi ale brání, abych s ODS sympatizoval a rodiče mne v tom výjimečně podporují :)5. Koho tedy?: Já osobně volit nemůžu, ale kdybych mohl, volím ČSSD, ne kvůli lidem, co v ní jsou, ale kvůli panu Paroubkovi, který mi je, narozdíl od pana Topolánka, na premiérské sesli sympatičtější.

    OdpovědětVymazat
  47. Lichtenberg: Když čtu důvody, proč bys volil jednoho a druhýho ne, jsem rád, že nemůžeš volit.Ad komouši: po válce si lidi taky mysleli, že komunisti nejsou hrozba a jak to dopadlo

    OdpovědětVymazat
  48. sice si nemyslim ze by dneska bylo nebezpeci ze nas komousi vratej do tehdejsi doby, spis to povazuju za vylouceny, jelikoz uz sme natolik zapojeny do zapadni ekonomiky ze to proste nejde. tisice zahranicnich firem tu ma investice za stovky miliard a to si v zivote nenecha vzit. nemluve o tom ze sme cleny nato a eu a navic bysme byli ostrov mezi civilizovanejma zemema. k paroubkovi: po dnesnim duelu na ct1 ho tuplem nebudu volit. je to arogantni blbec kterej neustale urazi lidi. moc se mi libilo kdyz topolanek minutu mluvil o tom jak je cssd zkorumpovana a napojena na podsveti a kdyz se prehodil obraz na paroubka aby odpovedel, asi dve vteriny strnule koukal, slehaly mu plameny z oci, mel sevreny celistni svaly, evidentne nasranej... pak se zacal potutelne usmivat a po dalsich asi trech vterinach zacal s usmevem urazet ods a topolanka. proste nestih tu pretvarku hned.

    OdpovědětVymazat
  49. ad komunismus. tady jde spíše o princip. o to, je zadupat do země. "Jiří Paroubek je pohotový, vtipný a chytrý muž, který navíc umí senzačně mluvit a věcně se vyjadřovat k tématu."- hele, přiznej barvu, co spolu máte? :-)))

    OdpovědětVymazat
  50. Garret: Nj, tak jsem se trochu zasnil :D

    OdpovědětVymazat
  51. to nezamluvíš, každýmu je jasný, že jste paní Paroubková a Lichtenberg je jen tajný nick ;-)

    OdpovědětVymazat
  52. ...anebo... máš zatraceně bujnou fantasii :-)

    OdpovědětVymazat
  53. re: LichtenbergJenže nevolí se lidi (paroubek), ale celá strana, resp. jejich volební program, ze kterého ty nej věci stejně většinou nesplní:) Kdyby se hlasovalo podle vůdce strany, měli bychom jako přesedy samoé top modelky a tehdy do europarlamentu (nebo co to bylo) by vyhrála Dolly Buster:) Nemluvě o tom, že s tvými sympatiemi k paroubkovi se rozhodně nemůžu ztotožnit. Ale věc názoru, že, nikomu nic neberu;)

    OdpovědětVymazat