pátek 17. února 2006

The Punisher a problémy s proudem

Konec ledna 2005 - nějaké povídání o nejbrutálnější hře roku.

30.1.05 – 20:35
Konečně jsem dopsal ty bláboly nahoře a můžu začít pařit The Punisher. Jsem na to docela zvědavý, protože je to údajně jako Manhunt, i když ne tak dobré, a podle někoho je to zase nehorázná kravina. Uvidíme.

30.1.05 – 21:30
Ježišmajrá to je kravina! Další zhovadilost na světě, ovšem vzhledem ke "kvalitě" filmu to není nic překvapivého.

31.1.05 – 14:50
Volají servisáci kvůli počítači. Tak nakonec z avízovaného týdne složitých testů technik udělal okamžitou diagnózu – odešla deska. To mě fakt překvapil, a já si bláhově myslel že nám vypli proud... je vidět že si technici skvěle předávají informace. No nic, vysvětlil jsem mu jak se věci mají, že tohle je už třetí deska co odešla, takže další rychlý závěr: výměna zdroje. Není ale zrovna skladem, takže mi zatím nějaký půjčí.


31.1.05 – 14:55
Jedu si pro mašinu.

31.1.05 – 20:36
Ten Punisher není zas taková hovadina. Už vím jak na to a musím říct, že mě to začíná docela bavit. Otřískat zmetkovi ksicht o záchodovou mísu, nacpat mu hlavu do kyseliny, udělat mu stolní vrtačkou díru pro třetí oko... a sbírat body za stylové vraždění... mňam.


1.2.05 – 02:15
Už jsem z toho Punisherování docela ospalý. Jdu spát.

1.2.05 – 10:24
A znova Punisherování. Musím konstatovat, že to není jen bezduché brutální arkádové vraždění v hnusném grafickém kabátě. Hra je plná různých bonusových módů, které nejsou zrovna nejlehčí a občas se musí dost taktizovat. Už dlouho se mi nestalo, že by mě hra takhle chytla a nutila mě pařit pořád dokola už hotové mise jen proto, abych je měl kompletní na 100%.

1.2.05 – 10:42
Opět volají kvůli počítači. Je to neuvěřitelné, naprosto nečekané a nevídané, ale můj zdroj Fortron 350w s 12cm větrákem dorazil do skladu! Čeká mě tedy další cesta na Jížní Město a při té příležitosti opětovné vrácení Michalova počítače právoplatnému majiteli. Doufám, že už to bude konečně fungovat a nebudu se v tom muset za 14 dní zase hrabat.

2.2.05
Dneska se nic zvláštního nedělo. Celý den (od 11h asi do dvou do rána) jsem pařil Punishera a psal recenzi. Napadá mě dost věcí, které by se daly napsat jako tipy, ale to je spíš na kompletní návod. Snad na něj bude někdy čas. Každopádně se mi docela dařilo, zkompletoval jsem všechny levely až po Pier74, kromě punishment modu v knihovně (Gnucci estate), tam se mi prostě nedaří. Nejhustější bylo, když jsem v pohřebním ústavu udělal hned v první části na jeden zátah přes 53000 bodů! A taky jsem objevil vychytávku jak zabít Eddieho jen headshotama v challenge modu.

3.2.05 – 10:42
Jdu pařit Punishera

3.2.05 – 19:30
Tak teď se mi povedl fakt parádní kousek. Level Nixon Island se mi moc nedařil a na konci, při finálním souboji s Rusákem jsem měl sotva 35000 bodů, přičemž na zlatou medaili je potřeba 90.000. Zabil jsem ho ale bez zranění a za všechny mrtvé vojáky jsem získal 6x multiplikátor, takže dohromady přes 12.000 bodů krát šest, a zlatá medaile je v kapse!

Tip jak zabít Rusáka: vždy když vás vidí, zapálí sud a chce ho po vás hodit. Musíte ho odstřelit než ho vrhne. Až ho dvakrát zraníte, schovejte se za sloup v pravé části levelu, hned u schodiště, a vyčkejte příchodu vojáků. Vždy si jednoho chytněte, rychle ho v úkrytu vyslechněte, případně nejdřív zabte toho dalšího a pak bude na výslech dost času. Tím získáte jak body, tak zdraví. Také okamžitě přezbrojte ze sniperky na samopal. Takhle můžete jednak donekonečna dělat body, a jednak v klidu vyčíhnout vhodnou chvíli k sestřelení Rusáka (musíte se mu ale ukázat, jinak bude furt chodit dokola jak mamlas). Až mu seberete půlku života, skočí dolů a hoříce vás začne nahánět. Utíkejte tak, aby proběhl kolem zápalných sudů, a jakmile je svým tělem zapálí, rychle je odstřelte.

Žádné komentáře:

Okomentovat