sobota 4. února 2006

Proud, elektrický proud... střídavý... mi zničil desku!

Zhruba v půlce listopadu 2004 jsem se rozhodl upgradovat, protože výkon sestavy, do níž jsem o půl roku dřív vrazil bezmála dvacet tisíc, mne hluboce zklamal. Deska s nForce2 chipsetem podávala při kopírování souborů, práci s DVD apod. o dost horší výsledky, než skvost jménem MSI KT333-ultra aru s VIA chipsetem, počítači na němž jsem dlouho a velice spokojeně pracoval. K upgrade mě vlastně donutila jen technická zaostalost jinak jedné z nejlepších karet v historii, MSI GeForce 4ti 4200, která ještě pořád stíhala výkonově, ale chyběla mi podpora DX9. Nemyslete si však, že jsem se jí zbavil, to ne. Můj milovaný komp dodneška trůní u nás doma, jenom byl přesunut do pokoje mé sestry, kde věrně slouží dál. Proč to všechno ale říkám? Krátce po zmíněném listopadovém upgradu mi odešla deska, jak na potvoru 25. prosince, takže jsem na novou čekal hezky dlouho. Než techniky z reklamačního oddělení napadlo vyměnit mi zdroj, odnesly to další dva výrobky od MSI...
14.1.05 - 13:20
Kdo to zase volá... člověka nenechaj ani v klidu vyspat sakra, hm aspoň vstanu dneska dřív a stihnu vyřídit jednu extra důležitou věc.
14.1.05 - 14:00
Jdu na 213ku.
14.1.05 - 14:06
Čekám na 213ku.
14.1.05 - 14:08
Stále čekám na 213ku, zastávka se plní, to zas bude jízda smrdi v narvaný piksle od sardinek. Proč ti důchodci neseděj doma u Esmeraldy, když nemusej do práce?
14.1.05 - 14:11
Jsem napresován upoceným dědkem na upocenou bábu s nákupní taškou. Proč jsem jen nevlezl zadníma dveřma s tou pěknou slečnou... to by se to presovalo.
14.1.05 - 14:31
Po jízdě smrti konečně vystupuju z piksly od sardinek a chvatným krokem uháním směr obchod s výpočetní technikou. Nebudu jmenovat, jistě chápete proč, ale vřele ho doporučuji a podotýkám, že to není ten vydřiduch na rohu Moskevská x Na Spojce, co má vždy akční ceny – koupíte jednou, zaplatíte dvakrát.
14.1.05 - 14:40
Hurá, na reklamacích nikdo není, jsem první. Technik mi podává vyměněný hardware. Zpáteční cestu 213kou bych nepřežil, ne s rukama plnýma hardwaru (trochu jsem nakupoval když už jsem se plahočil přes půl města). Volám známému ať pro mě přijede.
14.1.05 - 14:43
Zasranej vítr! Faktury a záručáky lítaj po celým Jižňáku, doufejme že je nebudu potřebovat.
14.1.05 - 15:10
Konečně doma! Odpojuji počítač, na kterém jsem uplynulé tři týdny fungoval (deska mi odešla 25. prosince, ať žijou vánoce), dávám ho do původního stavu a alespoň aktualizuji ovladače na grafiku, když už jsem kamarádovi, který mi svůj stroj velmi "ochotně" vypůjčil, nasliboval jak mu ho vyladím, vychytám, vyčistím od nesmyslů typu Raven Shield, které tam zasel jeho bratr, a obřadně se připravuji na znovu zprovoznění stroje mého.
14.1.05 - 16:09
To by člověk neřekl, jak ty Murphyho zákony fungujou. Nemohla mi odejít třeba grafárna, musela to být rovnou základní deska, kvůli které jsem rozebral a teď skládám komplet celou mašinu.
14.1.05 - 16:20
Vítejte zpět, pane Storme! Hurá lásko moje konečně zase spolu. Tolik jsi mi chyběla, plocho moje roztažená, wokna moje zabugovaný, ikonky moje personální, ach to je dojemné shledání, já se snad rozbrečím.
14.1.05 - 19:10
Zdá se, že ta nová deska má novější BIOS nebo prošla revizí, protože to běhá mnohem rychleji než předtím. Tomu říkám kladné vyřízení reklamace. Škoda že se musíme pro dnešek rozloučit můj milý Athlonku, mám totiž na večer už něco domluveno...

3 komentáře:

  1. ty bys raději, kdyby ti odešla grafika? TA grafika? he :-)jinak ti raději nebudu popisovat reklamační praktiky ve firměš Asus, buď rád za desku od MSI ;-) strávil jsme na reklamačním oddělení jeden blbej den a bylo to dost na to, abych si byl jistej, že desku od Asusu už nikdy nechci.

    OdpovědětVymazat
  2. re: GarretTA grafika urcite ne, to by ani nebylo mozny poneváč popisuju rok stary udalosti. a myslel sem to obrazne. grafiku, ramky, cdromku atd proste vyndas a nemusis rozdelavat celej komp

    OdpovědětVymazat
  3. mojeco to je za chujovinu???dyť to tu je všechno hrachovýýýý!!!!abych to nestrčila do kredence nebo do almary... mam chuť na cukrdlátka,.,.

    OdpovědětVymazat