pátek 3. března 2006

Vůbec nejsem Star Wars maniak

Duben 2005 - Pokud z následujících řádků usoudíte, že jsem se rozhodl převtělit do světa Hvězdných Válek, vězte že jde jen o shodu náhod, okolností a herního sortimentu. Dopařil jsem tři tituly se Star Wars tématikou a ještě bych se mohl pustit do Republic Commando a Battlefront, jenže Cold Fear mě láká mnohem víc, takže smůla.

STAR WARS: KNIGHTS OF THE OLD REPUBLIC
Dopařeno 15.4.05 v 0:58, samozřejmě za světlou stranu.
Tahle hra mě ze začátku moc nebavila, ale když jsem jakštakš pochytil "šistém" a dostal se na Dantooine, dost mě to chytlo. Nejhorší bylo věčné dilema: Temná či světlá strana? Jelikož nejsem žádný sadista, a hra sama tak nějak popostrkuje hráče k dobru, byl jsem vždy za kladňáka (nezaměnit s kladeňákem). Při každé příležitosti jsem ale chtěl vyzkoušet, co se stane pokud se zachovám jako správný Dark Jedi, jenže to nemá cenu, to je lepší si dát celou hru od začátku, na což bohužel nemám čas. V kritickém setkání s Dark Bastillou v archaickém chrámu jsem testnul obě možnosti, ale zabít Žolíka (Jolieho) a Juhani bylo docela nepříjemné, a donutit pak chlupáče, aby zastřelil Mission, to už bylo fakt silné kafe.

STAR WARS: KNIGHTS OF THE OLD REPUBLIC 2: THE SITH LORDS
Dopařeno 23.4.05 v 7:31, samozřejmě za světlou stranu. Poslední fáze hraní byl 14 hodinový nonstop. " Osobní úvaha: ta Kreia je ale divná postavička; nejdřív to vypadá, že je Sithka (tohle slovo mi Word upravil na Situla) a chce jen zničit Jedáky, pak se zase zdá, že je proti všem, a nakonec vyjde najevo, že je to Revanova učitelka, a že celá hra byla vlastně průprava na nějakou jinou, složitější válku, nad rozměr klasického boje Jedi versus Sith. A já se tak těšil na setkání s Revanem...
" Oproti prvnímu dílu má tenhle Kotor dost vychytávek, především příjemnější interface, přehlednější inventář, atd. Pohoda, až na to, že kvůli nějakému stupidnímu bugu jsem nemohl dohrát žádný závod! To mě žere úplně nejvíc. Ať jsem měl čas sebelepší, vždycky mi to hovado u pultu oznámilo, že když neumím jezdit, ať nelezu na trať. Na vraždu!

LEGO STAR WARS
Dopařeno 24.4.05 ve 21:27 (včetně bonusového levelu). Ve 21:52 získán poslední balíček, který jsem byl schopen sebrat až po zakoupení nesmrtelnosti. Je to samozřejmě ten, který se získá vytažením třech mrkví na pláži na Kashyyyku. Problém je v nekonečném přívalu nepřátel, kteří nenechají člověka v klidu pracovat.
Býval bych tuhle hru dojel na jeden zátah, nebýt debilního zákysu. Začal jsem hrát 23.4. večer (hned po dopaření SW: Kotor 2), a druhý den okolo osmé ráno už jsem byl v půlce třetí epizody, u toho generála-robota, jenže jsem se nemohl dostat na jednu vyvýšenou plošinu, nejspíš kvůli bugu. Darth Vader aby to spral! Až odpoledne, když jsem se vyspal, mi kamarád poradil jak na to: musí se přeskočit jáma a dostat se generálovi do týla, tam se dá v rohu vyskákat nahoru, i když by to normálního člověka nenapadlo. Dokonce v oficiálním návodu na gamefaqs.com je úplně jiný postup.

Žádné komentáře:

Okomentovat