čtvrtek 23. března 2006

Celebrity v nesnázích

Slavný neslavný, televizní netelevizní, každý člověk se potřebuje nějak transportovat, přičemž nejvhodněji k tomuto účelu slouži automobil. V metru by dotyčný moc klidu neměl a s vrtulníkem by se zas nevešel do Letenského tunelu. Je tedy jasné, že i nejcelebritější celebrity se čas od času ocitnou v nesnázích a vyhledávají naší pomoc. Kdoví, třeba jsme pomohli i spoustě lidem, kteří se měli slavnými teprve stát (ne, Vladko nám opravdu nevolal).

Karel Gott
Tohoto milého, skromného a sympatického pána, jehož vzrůst okolo 175cm mě docela překvapil, jsem potkal osobně, ale to sem nepatří. Před pár lety špatně natankoval na benzínce v Plzni a potřeboval pomoct. Obsluha pumpy zřejmě nelenila, protože nám během několika minut volali z Blesku a dožadovali se informací. Kdybychom disponovali videotelefonem, viděli by na displeji hrdě vztyčený prostředník. Kdo by byl tušil, že to o pár let později rozmáznu na svém blogu.

Maxim Turbulenc
Nevím, který člen kapely to přesně byl, ale udělal životní chybu - koupil si auto u Tří Áček... Jednoho odpoledne mi zavolal pán, že prý stojí na D1 směr Brno a někde okolo 130. kilometru mu kiksl Chrysler. Až v průběhu jednání se svěřil, že je z Maxim Turbulenc a že jede na vystoupení, sdělil mi to však čistě z technických důvodů a nekladl na to žádný zvláštní důraz. Ačkoliv jsem nikdy nebyl fanoušek této skupiny a věděl o nich jen to, že hrají hlavně pro děti a postižené lidi, tento chlapík byl naprostý pohodář a přišel mi stejně sympatický, jako v pořadu Nikdo není dokonalý, kde jsem ho nedávno viděl sršet hláškami, u nichž se bavilo nejenom publikum divadla.

Richard Krajčo
Jednou v noci jsem sloužil s půvabnou kolegyní slovenského původu, která je sice moc hezká, ale její schopnost empatie bývá někdy pod bodem mrazu, stejně jako tehdy. Její hovor jsem zaregistroval jen okrajově: "Ne, nemáte na nic nárok, auto je po záruce, musíte zaplatit hotově. Tak chcete ten odtah nebo ne? Tak si to rozmyslete a zavolejte znova. Nashle". Nutno podotknout, že ani já jsem tu noc nebyl v nejlepším rozpoložení. Po chvíli se mi ozval pan Krajčo s tím, že stojí asi na 140. Km D1 s mrtvým Citroenem a chtěl by odtahnout do Prahy. Zdálo se mu to však drahé, pročež pořád argumentoval tím, že na to přece má nárok zdarma, a jestli je možný mechanik, nebo náhradní vozidlo atd. Seznámil jsem ho s realitou, tj. že jsou tři ráno, na dálnici mu mechanik nic dělat nebude a že ho můžeme jedině stáhnout k nejbližšímu servisu a sehnat ubytování do rána. Nakonec se zklamaně rozloučil a už se neozval. Až později jsem se od kolegyně dozvěděl, že Krajčo je zpěvák skupiny Kryštof.

Zdeněk Izer
To se takhle jednou ve čtyři ráno rozdrnčel telefon a můj rozespalý mozek zaznamenal veselou hlášku: "Dobrý den, tady Zdeněk Izer". Už už jsem si říkal, co to zas volá za debila, a chtěl ho odkázat tam kde končí trávící proces, jenže jak se dotyčný rozkecával o tom jak píchl kolo a nejde mu to vyměnit, uvědomil jsem si, že je to fakt Izer. V pohodě jsem tedy napsal zásah a při dotazu jak bude platit mi bylo sděleno, že má asistenční kartu od jisté pojišťovny. S touto společností už nějaký pátek nespolupracujeme, pročež jsem ho přepojil na kolegyni z konkurenčního dispečinku a povídám: "Nazdar Jani, mám pro tebe Izera". Nejprve si myslela, že jsem i já v žertovné náladě, pak mi však uvěřila. Druhý den jsem se jí ptal jak to dopadlo a dozvěděl jsem se, že Zdenda sprostě nadával když mu bylo sděleno, že na tuto kartičku se mu nevztahuje sleva a že musí platit hotově.

Kromě této nepříliš zajímavé příhody jsem se od kolegyně dozvěděl, že pan Izer kdysi drandil ve svém fáru, psal SMS, ale protože přehlédl dvoumetrovou díru na silnici, už ji nějak nedopsal... Tehdy jsme mu to jako nehodu uznali :-)

Andrej AnastasovJelikož jsem na dispečinku jediný, kdo se dlouhodobě věnuje počítačovým hrám a pohybuje se na herní scéně, nevyvolalo jméno Anastasov žádný rozruch, pročež jsem se o něm dozvěděl čirou náhodou. Andrejovo Mitsubishi má zřejmě problémy s dobíjením, protože jsme ho už několikrát jeli startovat přes kabely. Naposledy mu to asi naskočilo samo, takže ujel a neuráčil se nám ani zavolat, že to ruší a ať odvoláme mechanika. Fanatičtí fandové této legendy mi možná budou závidět, že vím co má za auto, jeho barvu (auta, ne Andreje) i spz a číslo mobilu (Andreje, ne auta), ale věřte, že vůbec o nic nejde.

Veliký finanční magnát
Nebudu jmenovat, jedná se totiž o jednoho z akcionářů společnosti a velkého ekonomického magnáta, jenž se zasloužil například o zpronevěření pěti miliard Korun od IPB, načež tyto pohledávky sám sobě odkoupil jakousi dceřinnou společností za směšnou, spíše symbolicou cenu, a vše zametl pod koberec. To sem ale nepatří, takže zpátky k tématu. Manželka tohoto pána se na nás jednou v létě obrátila s tím, že stojí uprostřed polí kdesi za Prahou a nemůže nastartovat. Jak známo, souložechtivé páry si často vybírají právě takto odlehlá místa, obzvlášť když je venku hezky... Se službou zřejmě nebyla spokojena a stěžovala si drahému choti, kterýžto na druhý den vlétl do firmy jak jarní vánek a začal dělat humbuk, jaktože jsme paní XY nepomohli a kdesi cosi. Kolega mu vysvětlil, že paní výjezd sama zrušila, protože byla v autě s nějakým mladíkem, jenž to vyřešil svépomocí. Pan akcionář se beze slova otočil na podpatku a víckrát už se na dispečinku neukázal...

Volala nám i řada celebrit, které se na žádné zajímavé události nepodílely, takže o nich třeba ani nevím. Zde je pár jmen.
- Marek Eben
- Marcela Holanová (bývalá manželka Karla Šípa)
- Dana Morávková (Andrea z Rodinných Pout), nemohla nastartovat když jela na natáčení
- Jemi (ten buzík co uváděl Eso, nevím jak se to píše)
- Andrea Verešová, zabouchla si klíčky v reklamním Peugeotu 1007
- Vladimír Čech, prý byl dost nepříjemný a arogantní
- Jiří Pomeje, pravidelně si v podnapilém stavu zabouchává klíčky ve vypůjčené Škodě Fabii

4 komentáře:

  1. Tentokrát jsem to opravdu nečekal...

    OdpovědětVymazat
  2. HezkýZvlášť ten poslední je pěknej. =))

    OdpovědětVymazat
  3. no ta holka je sexy ale got at si do prdele strci ten svuj mikrofon a toho skinhatha neznam at jde taky do prdele

    OdpovědětVymazat