úterý 14. března 2006

Duke Nukem 3D po letech

21.7.05 – 16:22
Dneska jsem zažil mimořádně šťastné chvíle, když jsem v rámci příprav na nadcházející víkendovou LAN pařbu po letech rozbalil Duka. Po chvilce testování a zkoušení Jonof portu pro podporu WinXP jsem do instalačního adresáře nahrál staré mapy, které jsem kdysi dávno vyráběl a při jejich tvorbě strávil stovky hodin v Buildu. Ani jsem nečekal, že to bude fungovat, jelikož ten XP port nevypadal, že by se mu chtělo spolupracovat. Pustil jsem to z hlavy, dal si oběd a pak hru spustil, že si zahraju starého dobrého Duka. Sotva jsem vlezl do new game, něco se mi nezdálo. První epizoda se přece nejmenuje Nuke York, ale... jak to sakra bylo? Jo, jasně! LA Meltdown! Tak co je sakra ten Nuke Y... TY VOLE!!! DYŤ TO SOU TY MOJE STARÝ MAPY!!! VONO TO FUNGUJE! Co se dělo dál je asi každému jasné – nádherná hodina nefalšovaného štěstí, když jsem si po letech pustil svoje vlastní výtvory, úplně nečekaně, což mi dalo mimo jiné zpětný pohled na svou rannou tvorbu. První mapa dost humpolácká, ale detailní, protože jsem se na ní učil s Buildem a nespočetněkrát ji předělával. Další mapy, až na tu poslední nedodělanou, byly stále lepší, jak jsem čím dál tím líp ovládal editor. I vlastní textury jsem si tam nahrál (vykuchal jsem je z Redneck Rampage). Horší je, že multiplayer jsem jaksi nerozchodil. Ale já chci a chci a chci! Chci pařit Hollywood Holocaust a Stadion, moje nejoblíbenější mapy pro deathmatch! Chci!

2 komentáře:

  1. jeeejdobry datum zapisku, 21.7.(198)5 sa moja velikost narodila :D.

    OdpovědětVymazat
  2. A o tom kdo te dokopal k buildovani a naucil vetsinu veci se tam ani nezminis...sklamal jsi mne Jirko :)

    OdpovědětVymazat