středa 29. března 2006

Pošta, spolehlivost jako svině.

Středa, je ho tam třeba. Přesně s touto myšlenkou jsem se dneska probudil, a při vidině dnešního večera si úvahu převedl do množného čísla. Ano, víc než jeden Staropramen 10° je třeba...
Do večera je ale daleko a ještě mě čeká nějaké vyřizování. V prvé řadě zajít na poštu se složenkami, které se mi tady válejí už od února a 31.3. propadnou. Býval bych je zaplatil už dávno, jenže v tom byl háček...


Pošta, spolehlivost jako svině
25. února mi jeden známý poslal složenkou dost vysokou finanční částku za kšeft, který jsem pro něj dělal. Ta složenka nikdy nedorazila, na jeho poště i na té mojí z nás dělali blbce, klasický úřední šiml, a dozvěděli jsme se že reklamovat lze až po 25 dnech. Inu, čekal jsem jak trotl celý měsíc, ačkoliv jsem s těmi financemi dost závazně počítal, a když konečně přišel čas reklamačního dne, řekli známému, že to normálně přišlo k nám na poštu, dali to pošťačce a fik fik. Jelikož jí někdo pár dnů zastupoval a ve frontě na dopisy jsem zaslechl lamentace spousty lidí z mé čtvrti, nejsem evidentně jediný kdo měl problémy. Známému taky řekli, že to pošlou do Prahy na nějaký centrální počítač, tam prověří zda nebyla složenka vybraná (pokud ano, musel bych doložit občanku, kterou jsem shodou okolností zrovna měnil). Celé to trvalo týden, nikdo nic nevybral a poslali mi náhradní poukaz, který však ne ane dorazit. Dneska už jsem to nevydržel a smířil se s tím, že holt vyberu prachy z bankomatu a zajdu konečně zaplatit účty, a když už jsem na sobě měl bundu a bral za kliku, hle, pošťačka s lístkem, ať prý se dostavím na poštu pro náhradní složenku. 1. patro, přepážka 12. Nebyl bych to já, kdyby se to obešlo bez komplikací. Muž jménem Helena, vyznačující se bohatě načechraným knírem a barytonem hodným King Konga, mi oznámila, že má zrovna pauzu a ať s tím jdu o patro níž. Pošta má dvě patra, v tom dolním bylo u všech přepážek celkem rušno, tak jsem zadoufal, bohužel marně. Nejprve mi jedna pracovnice řekla, cituji "jděte s tím třeba... dozadu" (myslela k poslední přepážce), načež jsem se dostal na řadu. Slečna s příjemným úsměvem se mi i přes polské příjmení zalíbila hned jak jsem jí uviděl, při přistoupení k přepážce mi však zmrzl úsměv. Vždycky jsem si myslel, že v chlupatosti rukou mě nikdo nepředčí, a taky že ne, ovšem i slečna Diwocziszka si kromě hlavy ráno češe předloktí... Mimo jiné mi svým příjemným úsměvem oznámila, že ona složenky nemá, že musím nahoru. Další schody a rozhovor s Helenem už jsem opravdu absolvovat nechtěl, pročež jsem se nasraně odebral za jinými záležitostmi. Když jsem se v půl druhé vrátil, místo Helena už naštěstí u přepážky seděla celkem solidně vypadající paní, vše bez problémů vyřídila a já mohl jít domů ke kompu. Hurá.

A za chvilku razím do hospody. Na dnešní dlouhodobě organizovanou akci jsem rezervoval dvacet míst, počet účastníků však nebezpečně narůstá, tak doufám, že se tam vejdeme. Bohužel většina lidí má tu nepříjemnou vlastnost, že hulí jak fabrika. To zas budou slzet oči, smrdět prádlo a kazit se nálada :-( Už aby to svinstvo zakázali!

Offtopic poznámka nakonec: u nás ve večerce mají v akci džus za 7,50Kč. Není to proto, že by byl prošlý, to bude až 9.4., je to spíš proto, že příchuť rajče-chilli-černý pepř potencionální kupce zřejmě odrazuje. Ono je to ale fakt dobrý, příjemně pikantní.

3 komentáře:

  1. ChickenAssKicker30. března 2006 v 0:09

    Ony složenky ještě nevymřely? Hm, já myslel, že už se dneska všechno provádí transkacemi přímo na účet ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. tjuf kurakumnaprostej souhlas, kuraky strilet. V velky vetsine jsou bezohledny, tak si taky nezaslouzej nasi toleranci

    OdpovědětVymazat