středa 15. března 2006

The Elder Scrolls 4: Oblivion - zn. LEVNĚ!

Jako mnoho dalších pařanů, i já se na toto očekávané RPG těším víc nežli žíznivý zedník na dvacáté pivo, a několikrát denně sleduji situaci na internetu, jestli se tam náhodou neobjeví. Z diskusí na Tiscali Games jsem se dozvěděl o anglickém elektrošopu www.sendit.com, kde je k mání sběratelská edice za necelých 1200 korun včetně poštovného, přičemž naše milá Cenega ji prodává za krásných 1999,- a tu obyčejnou za 1299,-. Mezi námi, na tom shopu mají levnější všechno, včetně loňského hitu F.E.A.R., který sice CD Projekt nabízí za solidních 999 korun, nicméně anglická verze vychází ještě levněji a není zmršená českými titulky. Neváhal jsem ani minutu a bryskně objednal ne jednoho, ale rovnou dva Obliviony, zvyklal jsem totiž i jinak neoblomného Sarumana, odpůrce ždímalů peněz, zvaných distributoři. Přesvědčil ho hlavně argument, že zkazí kšeft společnosti Cenega, jež se drží hesla "prodej co nejdráž, vyrejžuj co nejvíc". Já sám ji přezdívám "převtělení Telecomu do herní branže". Ne, že by si od nich chtěl hru koupit, ale znáte to. Další důvod je ten, že milý Oblivionek by měl zaručeně dorazit o pár dní dřív, než se u nás začne oficiálně prodávat (tzn. 27.3. sběratelská edice a 30.3. ta normální).
Chcete-li i vy mít doma svojí sběratelskou edici za téměř poloviční cenu, objednávejte ihned na www... sakra, co to píšu? Jsem snad nějaký Horst Moula z teleshoppingu? Tak jinak - pokud toužíte po originálce Oblivionu a nechce se vám za ní dávat nekřesťanské dva tisíce, zkuste www.sendit.com a pořídíte sběratelskou edici levněji, než byste u nás koupili tu obyčejnou. PS - ještě se prý dá sehnat obyč. verze z Polska za 899, což taky nezní špatně.

1 komentář:

  1. koupithele čtu že jsis koupil 2 Obliviony neměl by jsi jeden na prodej diky napiš čus

    OdpovědětVymazat