středa 8. března 2006

Storm a konzolista? Sodoma gomora!

Pár dní se na blogu neobjevil žádný konstruktivní příspěvek, za což může několik faktorů: byl jsem celý týden doma, to už víte z příspěvku "zasraná chřipka". Celý týden jsem pařil, v neposlední řadě to bylo UT2004, pročež nebyl čas na blog. Včera (úterý) jsem lítal po Praze a nic nestíhal (a to mi ještě pár obchůzek odpadlo, i když z toho fůbec nemám radost). Odpoledne před odchodem do rádia jsem zakotvil u sestřenice a konečně taky naživo spatřil svého nového synovce (pokud pětiměsíční mimino považujete za nové). Po Cheatu jsme se zdrželi v hospodě, odkud nás po třech pivech a podezřelým směrem se ubírající konverzaci vypudil extrémní hluk a hlavně zahulenost (čistá mikina zase smrděla jako schnilý kanál). Dneska jsem byl po týdnu zase v práci, naštěstí byl docela klid, jen pan Pinďák se vztekal že mu v Hnojníku u Olomouce klekl úplně nový Citroen. Proč to ale všechno píšu... jo už vím. Protože jsem přes Avatara sehnal ojetou PS2 za solidní prachy a s heslem "no nekup to, když je to tak levný" jí koupil. Nemám sice televizi a už vůbec ne čas hrát na konzoli, když nestíhám ani PC hry, ale to se nějak vyřeší. TV karta už je na cestě a spíš mě deprimují všelijaké redukce a konektory, které budu potřebovat. Jsem z toho tak na prášky, že už teď se rozhoduji, zda radši nepřekonám svou lenost a nebudu jezdit pařit k matce na 100Hz bednu s Trinitronovou obrazovkou. Ona by mi jí i nechala, že prý ty plasmy už nejsou tak drahé... Ovšem plasmy pořád drahé jsou, a to hodně, ale především bych tu padesátikilovou krávu neměl v bytě o rozměrech maringotky kam dát. No nic, zase jsem se rozepsal o nesmyslech a pointa, tedy že PCČKÁŘ STORM MÁ PLAYSTATIONA, je odsunuta do pozadí. A čí pozadí to neřeknu! Lepší zůstanou...
Takže umýt, vyčistit zuby a spát, už je dávno po večerníčku.

3 komentáře: