sobota 25. března 2006

Polední pauza

Tenhle víkend pařím, recenzuji a píšu návod na Call of Cthulhu: Dark Corners of The Earth. Od pondělka mě čeká zase práce, ve středu a čtvrtek mám sice volno, organizuji však důležitou kalbu. Víkend bude opět pracovní. Krom toho všeho, možná do práce ani nepůjdu, protože by mi měla konečně dorazit originálka Oblivionu (mám ho sice už pár dní na disku, ale zatím odolávám). Jinými slovy, nepočítejte, že bych v nejbližších dnech vydal nějaký obsáhlejší příspěvek.

3 komentáře:

  1. ChickenAssKicker25. března 2006 v 21:47

    Nepočítáme. Takže to máme - práce a Oblivionek... hm, hm... v létě jsem tady jak na koni, zatim zduř.

    OdpovědětVymazat
  2. ...Dark Corners of The Earth - jaka je?

    OdpovědětVymazat
  3. re: Ezektož dobrá je. však si uz brzo na hrej.cz prectes recenzu

    OdpovědětVymazat