úterý 21. března 2006

Něco o blogu, aneb vysvětlivky k rubrikám

Jelikož se chci vyhnout klasickému úvodu "je mi X let, vypadám XYZ, není mi 60 a v Rusku jsem nebyl," úplně tuto fázi přeskočím. O mých zájmech, práci a povaze se dozvíte z příspěvků, takže hybaj do ostatních rubrik :-). Co naopak rozeberu do detailu jsou právě rubriky, abyste se v nich mohli snáze orientovat. Jestli chcete vědět něco osobního, mrkněte do příspěvku Čtyři věci .

Proč jsem odjel do Británie: vysvětlení důvodů mého odjezdu, abych je nemusel pokaždé vysvětlovat.

Velká Británie: V říjnu 2006 jsem odjel zkusit štěstí do Anglie. V této rubrice vyprávím své každodenní zážitky a poznatky.

Dopařený hry: seznam všech dohraných her včetně pořadového čísla a platformy, na níž byl daný titul pokořen. Průběžně aktualizuji.

Herní deník: Abecedně seřazené poznámky k jednotlivým dopařeným titulům jsem chtěl původně zakomponovat do Pařanského Deníčku, ale pro pořádek jsem založil samostatnou rubriku.

Pařanskej Deníček: troufnu si říct, že toto je klíčová sekce, kvůli které blog vzniknul. Po malých soustech jsou zde zveřejněny moje herní zážitky z roku 2005, kdy jsem si vedl klasický pařanský deníček, jenž měl původně vyjít na www.gamecenter.cz, kde jsem byl stálým autorem, jenže se k tomu tak dlouho nikdo neměl, až jsem se naštval a založil blog. Dlouhá léta taky poctivě zapisuji poznámky o dohraných hrách (viz. rubrika Herní deník) a těch nejdelších a nejzajímavějších tavbách, kterých jsem se zúčastnil, včetně Pařby Století pořádanou SCORE v červnu 2004. Poslední zmíněné materiály na Gamecentru skutečně vyšly, pročež je přidávám až dodatečně.

Moje články: seznam mých článků napsaných pro různé weby a časopisy, plus všechny delší texty, které kdy má chorá mysl splodila a ještě splodí.

Vzpomínky na časy minulé: události z dávných dob mého dětství a adolescence, které mi zůstaly v paměti a které považuji za hodné zapsání. Průsery ve škole, první ožíračky, zážitky s kamarády, apod. Něco je z dob učňáku, něco z Itálie.

Haló, tady dispečink: Jména, resp. příjmení některých klientů jsou hlavním zdrojem zábavy nás dispečerů. V těsném závěsu se drží dvojsmyslné věty se sexuálním podtextem, ovšem nezřídka musí člověk potlačovat smích, když nějaký chytrák, co si myslí že snědl produkt Šalamounova trávícího traktu, vypustí z úst neuvěřitelný blábol. Dispečerování ale není jen zábava a smích. Pracovník je naopak denně vystavován velikému stresu, ocitá se v časové tísni a především musí komunikovat s neuvěritelným kvantem nepříjemných, arogantních, agresivních a kdovícoještě debilů, kteří dokážou pořádně zkazit náladu. Proto zde najdete nejen úsměvné historky, ale taky řadu těch neveselých. Občas si zde vylývám vztek po náročné směně (ne, že by to pomohlo, ale lepší než drátem do voka). Doufám, že tato rubrika pobaví nejen ty, kdož se auty zabývají, ale i motoristické laiky. Věřím, že se najde i někdo koho nebetyčně urazím. Stejně jako u vtipů příjde bohužel spousta hlášek vniveč, protože bez plnohodnotného odvyprávění ztratí své kouzlo a pointu.

Cestování a kalby na chatách: plnohodnotné a zfotodokumentované reporty z výletů, návštěv muzeí a jiných poznávacích cest, které nechci zařazovat mezi běžné příspěvky ani do rubriky Moje články, určené pouze pro redaktorskou činnost týkající se videoher. V Cestování a kalbách najdete jak info o výletech v rámci Anglie, tak třeba popis silvestrovské kalby na Uniho chatě.

Cizojazyčné příspěvky: články napsané v italštině, eseje a jiné výtvory ze školy angličtiny, případně cokoliv publikovaného jinak než česky.

Všeobecné: všechny běžné příspěvky, které nelze zařadit do žádné z ostatních rubrik.

Ftipy: před lety jsem si dal tu práci a začal sepisovat všechny vtipy co znám, jenže když už jich bylo několik stovek, všechna práce proletěla komínem, resp. skončila někde ve skladu porouchaných hard disků. Silně pochybuji, že se k něčemu takovému ještě nekdy odhodlám, zvlášť když stačí navštívit jeden ze šesti půlek webů, zabývajících se právě srandičkami. Do své rubriky házím jen to, co mi čas od času příjde pod ruku, tedy vtipy, sem tam nějaký obrázek a odkaz na zajímavé video.

2 komentáře:

  1. chatajj, vtipy najlepsie osobne. ocakavam dalsiu smrst na chate ;)

    OdpovědětVymazat
  2. re: Unino, minule sem se docela vycerpal, ale pokud bude spravna atmoska, tak se 100% zase rozjedu. nejlepsi je ale kdyz nekolik lidi dela vtipbox, obdobu beatboxu :))

    OdpovědětVymazat