úterý 28. března 2006

Call of Cthulhu: Dark Corners of The Earth

Po dlouhé době mi na Hrej.cz vyšel článek, tentokrát recenze na hororovou FPS s prvky adventury a stealth jménem Call of Cthulhu: Dark Corners of The Earth. Během několika dnů se objeví i návod. Tady je úryvek z recenze:

Jmenuji se Jack Walters a jsem soukromý detektiv. Jedné deštivé noci roku 1915 mě policie přizvala k případu fanatické sekty, jejíž členové byli ozbrojení, nebezpeční, a chtěli jednat jedině se mnou. Uvnitř zatuchlého brlohu jsem bohužel zjistil, že už není s kým jednat – hromadná sebevražda. V útrobách domu jsem našel něco hodně moc divného, vzápětí se mi zatemnělo před očima, a když jsem se probral, od světa mě dělily těžké mříže ústavu pro duševně choré. Od té noci uplynulo šest let, z blázince mě pustili, zřejmě abych se o druhou sebevraždu nepokoušel u nich na dvorečku, a já jsem právě nabral nový případ – zmizení osoby v nějakém zapadákově jménem Innsmouth. Čemu přijdu na kloub a jak to bude s mou nemocí souviset, to jsem věru netušil… Schizofrenie a Amnézie, jedeme na výlet.

1 komentář:

  1. Dobry vecer dik za navod na call of cthulhu, jen bych se chtel zeptat jak mam potvrdit otevreni sejfu nebo jednotliva cisla protoze pokazdy kdyz zadam kombinaci a dam enter tak mi to napise ze jsem nekde udelal chybu. predpokladam ze nejsem prvni ani posledni kdo se pta ale pokud bys mi odepsal odpoved byl bych rad.dik za odpoved Alangor

    OdpovědětVymazat