pondělí 6. března 2006

Sobota mě nenechá spát

Ne, že bych první část víkendu probděl, spíš naopak, zato z neděle na pondělí jsem se moc nevyspal. Konečně jsem se totiž dokopal trochu uklidit, v rámci čehož proběhla i čístka 6GB mp3, které mi už přes půl roku okupují místo na disku. Našel jsem dva adresáře plné Šimka-Krampola-Soboty a udělal tu chybu, že jsem si je pustil na noc ke spaní. Ani ne hodinu po zalehnutí, tedy okolo 3:30, jsem se probudil v záchvatech smíchu, už ani nevím ze které povídky, a teď ráno zase. Luděk Sobota coby ředitel televizních přestávek s vadou řeči byl naprosto dokonalý budíček. Ačkoliv jsem si při zadávání nočního playlistu do Winampu říkal, že to takhle určitě dopadne, stejně mě to zaskočilo. Podobná příhoda se mi stala před pár lety v práci, kdy jsem na noční zalehl krátce po půlnoci a kolegyně, jež šla spát později, pustila Rádio Kiss 98. Naprosto nečekaně jsem tak byl probuzen křečovitými záchtavy smíchu, akorát už si nepamatuji, jestli za to tenkrát mohl Šimek nebo Holzmann...

Žádné komentáře:

Okomentovat