čtvrtek 2. března 2006

Kulhánek na hrad!

Duben 2005 - další část Deníčku
21.4.05 – 2:44 místního času
Jelikož se v uplynulých dnech nic zvláštního nedělo, neměl jsem ani co psát do deníčku. Kromě běžné pařby jsem vyřizoval soukromé záležitosti a nestíhal zajít ani do hospody. Navíc jsem měl rozečtenou čtyřdílnou ságu Divocí a zlí od Jiřího Kulhánka, která mě na pár chvil doslova pohltila. Nejhorší to bylo o víkendu, když jsem byl v práci na noční a od půlnoci byl plánovaný výpadek proudu. Já si naivně myslel, že se pár hodin v klidu vyspím, jenže místo pochrupování v pracovní době jsem ležel a mobilem si svítil na stránky krvavého paperbacku. Byl to docela opruz, muset neustále mačkat čudlíky aby displej nezhasnul, ale číst jsem prostě musel. Když jsem louskal poslední, z hlediska vysvětlení zápletky nejdůležitější díl, tak už jsem byl doma, po noční, nevyspalý, seděl u kompu, a místo abych pařil SW: Knights of The Old Republic 1 a 2, kteří mě v současné době taky totálně pohltili, tak jsem s nohama na stole hltal stránky. Po Kulhánkovi jsem ihned rozečetl knihu od mého nejoblíbenějšího autora, Stephena Kinga. Konečně totiž vyšel nový díl Temné Věže. Kdybyste v metru potkali člověka s obrovskou bichlí, jak zarytě čte a dělá že nevidí tu babku co mává holí ve vzduchu a haleká aby ji pustili sednout, tak to budu já.

Žádné komentáře:

Okomentovat