pátek 24. března 2006

Dohrané hry začínající 0-9

25 to Life (2006)
První díl ze série článků o hrách, které jsem dopařil. Jelikož jsou řazeny abecedně a titul začínající číslovkou mám na kontě jen jeden, bude to docela rychlé čtení.

25 TO LIFE
Dopařeno 11.3.06 ve 20:28 na obt. NORMAL (2/4). V půlce hry jsem si omylem smazal uloženou pozici, a jelikož se mi tuto nudu nechtělo hrát celou znova, stáhnul jsem si save z netu. V předposledním kole při zabíjení Mendozy je nějaký debilní bug – když jsem chcípnul a objevil se znova, Mendoza nikde, takže jsem několikrát opakoval posledních pár checkpointů. Bonusové kolo bylo sice odemčené, ale fakt se mi to už nechtělo hrát. 25 To Life je přesně ten typ hry, u které člověk rád uvítá ostudnou krátkost (cca 5 hodin). A za tohle chtějí 1600Kč... budgetových 300,- by bylo moc. Jo a naštěstí sla vypnout hudba, jinak by to letělo z disku hned.

Žádné komentáře:

Okomentovat