středa 8. března 2006

Telekomunistický svině a Doom

Květen 2005 - další srdceryvný zážitek s telebuzeranty. Kdybych měl vyjmenovat tři věci, které úplně nejvíc nenávidím, byli by to kuřáci, telekomunisti a jisté odvětví spoluobčanů.

19.5.05
S účtem za telefon od českých telekomunistů přišlo info, že budou zdražovat paušály za pevnou linku, kterou bohužel potřebuji kvůli ADSL. Ačkoliv jsem klientem společnosti, jež využívá síť Telenor a s tím monopolním póvlem nemá nic společného, od ústředny až do bytu je linka stále majetkem telesviní, takže každý měsíc těm hajzlům vyzvracím téměř 400Kč do chřtánu prakticky za nic, místo abych si za ně pořídil rychlejší tarif. Konkrétně tu samou službu bych od UPC měl za 550kc vč. DPH, zatímco teď za ní platím 1200,-. Po zjištění, že budu muset zase platit víc, jsem se tak ukrutně nasral, že jsem si musel dát partičku Dooma, abych něco vzteky nerozmlátil. Jako vždy se potvrdilo pravidlo, že Doom je ten nejlepší uklidňovák na světě! Naprosto brutálně a nekompromisně jsem vykosil celou první epizodu, šíleně se přitom vyřádil, a v tajném kole mě chytla taková euforie, že jsem řval z plných plic jako v opravdovém berserkeru. Při vraždění desítek nepřátel jsem se verbálně vyjadřoval na adresu telekomunistických sviní, což uvolnění stresu jen napomohlo. Mimo to jsem se za celý den fakt dobře pobavil, protože zrovna recenzovaná 3D akce Hellforces je nehorázná sračka, kterou jsem navzdory svým zvyklostem nekompromisně odinstaloval ještě před dohráním.

Žádné komentáře:

Okomentovat