pátek 27. října 2006

Vasek ma narozeniny

Vasek dneska slavi narozky, tak jsem mu poblahopral, coz evidentne necekal. Co se tyce prace, dnesni sichta byla jedna z tech rozporuplnych. Dostal jsem novy beat, celkem fajn, bylo pekne pocasi a v ceste jsem nemel zadnou prelidnenou zastavku posetou vajglama. Vajgly byly rovnomerne rozprostreny po celem rajonu. Kdyby me po poledni pauze nezacly ukrutne bolet chodidla a zada, bylo by mi fajn az do konce. Horsi je, ze jsem se cely den utesoval tim, jak si vezmu zitra volno a dneska pujdu do hospody, kde maji Plzen za necele tri Libry gulas za pet, ovsem na konci smeny mi foreman sdelil nikoli dotazovaci, nybrz oznamovaci, resp. rozkazovaci vetu: "Tomorrow six o'clock". Aspon budou prachy.

Dalsi drobne poznatky:
- Šůroval jsem vedle Porsche autosalonu, docela pekny pohled.
- Centrum Londyna krizuji same zajimave vozy. Vetsinu tech, ktere jsem videl za vylohou salonu, se produciruje i po ulicich. Ale videl jsem i luxusni Maserati a Ferrari. Do toho stovky takovych tech klasickych radoby staromodnich taxiku, obcas prolozenych nejakym radoby modernim hnusem zvanym Metrocab (dodneska jsem nezjistil, kdo ty auta vyrabi). A samozrejme tuny dvoupatraku.
- Vzpominam na krasne jednoduche prestupni stanice v prazskem metru. Muzeum, prestup na trasu C. To neni jako "King's Cross St. Pancras, change to Northern, Central, Circle, Jubilee, Piccadilly line and to train services. This is a Victoria Line station to Walthamstow Central. Next station is Higbury Islington. Please, don't obstruct the door when closing. Remember to keep your luggage with you for all the time".
- Mozna uz jsem se o tom zminoval, ale nejvetsi kuriozitou jsou vodovodni kohoutky. Ve spouste anglickych zarizeni si mohou dovolit ten luxus mit pro teplou a studenou vodu samostatne kohoutky, takze si pri myti rukou jednu oparite a druha vam zatim umrzne.
- Jamajcani maji docela zajimave rozprostredni barev na kuzi. Vetsina tela je klasicky hneda az cerna, ale primo v pulce dlani, resp. v podelne pulce prstu, prechazi cistym rezem do ruzove. Zadne postupne prebarvovani jako u cernochu, vypada to spis jako kdyby polozili dlane do centimetru bile barvy.

7 komentářů:

  1. tak poprej vaskovi i za me - to uz nebude cekat vubec :)))ad kohoutky - s tim uz sem se setkal ale jeste mi nikdo nevysvetlil ktere hovado na to proboha prislo a hlavne jak si pod tim vlastne clovek muze bez popalenin a omrzlin umyt ruce :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kdo by si byl pomyslel, ze Storm v Anglii prezije tak dlouho? :DPreju GL a zacni uz konecne trenovat Tekken ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jj, spolubydla byl ve Skotsku a o tech kohoutkach vypravi do dneska :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Ty plzne je pinta? A je to desitka nebo dvanactka?

    OdpovědětVymazat
  5. Shogun: plzne je pulitr, predpokladam ze 12ka, ale este sem tam nebyl tak nevim.Jakub: omyl, doutniky sem dostal v italii a vykouril sem posledni, takze je smitec, opet je ze me jen a pouze pasivni kurak.

    OdpovědětVymazat
  6. Copak Plzen dela desitku?

    OdpovědětVymazat
  7. nevim jestli ji este dela, ale pred par lety sem ji v krame nasel. taky sem cumel.

    OdpovědětVymazat