pondělí 23. října 2006

Dodatek ke dnesku

Jeste jsem si vzpomel na par veci co jsem chtel rict. Zaprve ze mytus o neexistenci hezkych anglicanek je naprosto nesmyslny, protoze jsem jich za posledni dny videl opravdu dost. Pravda, najdete je pouze v televizi nebo v centru Londyna, ale jsou. Aspon doufam ze to byly anglicanky. Ze vseho nejvic me dostal par krasnych hnedovlasych kocicek, ktere prede mnou kracely po namesti, drzely se za ruce, obcas se pohladily po dlouhych hnedych vlasek a v pekne padnoucich dzinach si nesly dva pary nadhernych pulek... jak jsem za nima hypnotizovane kracel, malem jsem naboural do sloupu. No a uz nevim o cem dalsim jsem to chtel jeste mluvit. Jo vlastne uz vim. Ze bydleni je tu celkem v pohode, lidi jsou fajn, akorat jedna holka je silene ujecena a kdyz se s nekym zacne hadat, mam vrazedne sklony. Tak cau ja du zas neco delat.

2 komentáře:

  1. Tak takhle je to, proto se ti tam tak líbí! Panáček místo aby poctivě makal tak stalkuje lesby! =)))))))))))))))))

    OdpovědětVymazat
  2. no a co? taky bych se ukoukal, bez bab to néni ono... :o)

    OdpovědětVymazat