úterý 10. října 2006

Stephen King a poslední Temná Věž

Kingova sága Temná Věž, s pistolníkem Rolandem z Gileadu v hlavní roli, je u konce. Do knihkupectví se dostala česká verze posledního dílu a já si ho dnes koupil. Už se těším, je to nejtlustší bichle ze všech sedmi epizod. Uvažoval jsem i o koupi anglického originálu až budu v Británii, ale tak dobře anglicky ještě neumím a knihu bych si nevychutnal. Jak jsem tak stál u pultu ověšeném knihami, padlo mi oko na DOOM - Konec Hry, malý paperback za necelé dvě stovky, a já po něm samozřejmě hnedka šáhl. Bohužel jsem pak zjistil, že jde o čtvrtý, taktéž závěrečný díl, ale u tohohle to snad nevadí.

8 komentářů:

  1. DOOMJsem majitelem knížky Doom Po kolena v mrtvých, a je to škoda těch dvou stovek. Nic si od toho neslibuj. WarCraft či Diablo jsou mnohem lepší.

    OdpovědětVymazat
  2. Dooma preklada Kovi, takze preklad dobrej, ale knizky prej stojej tezce za hovno. Kovi mi posilal neco v pdf, ale nemam odvahu to cist. Stacilo mi Diablo.

    OdpovědětVymazat
  3. neni to nic extra ale cist se to da, aspon ten posl. dil, ty predchozi nevim.

    OdpovědětVymazat
  4. hlavne je text souvislej a dobre ctivej, narozdil od nejaky zadarmovy detektivky co byla u mlady fronty. tam je sice napinavej pribeh, ale ten prekladatel asi nechodil na hodiny cestiny. kazdy druhy slovo je \"jsem\", ve vete o peti slovech sou minimalne tri carky, obzvlast za pismenem a, a fakt se to neda cist. vrazedna vymena se to menuje.

    OdpovědětVymazat
  5. Temnou Věž teprve začinam čist... Mam před sebou Pustiny - trochu me zdrzelo Osviceni - ctu ho znova, protoze je to jedna z mejch srdcovek :)... Prostě kdo nečet, nepochopi.

    OdpovědětVymazat
  6. moje srdcovka je svedectvi (1500 stran za vikend), pustiny sem cet 2x, muj oblibenej dil temny veze je jednicka (pistolnik) a dvojka (tri vyvoleni)

    OdpovědětVymazat
  7. Oblibeny jsou prvni dva dily? To se mám na co tesit :D

    OdpovědětVymazat
  8. Temná věž je fakt super. Už jsem dočetl celou ságu a poslední díl se mi zdál nejlepší (na 2. místě 2. díl). Ten konec je fakt zajimavy...

    OdpovědětVymazat