čtvrtek 12. října 2006

Rozlučka s Prahou

Sem solidne ožratý. Uni tiež. Celou středu sem intenzivně balil kufry, a na večer sem byl domluven s Unim a s Hukusem, že se sejdem a popijem. Inu, eště Havliš, ten se na to blbec vysral. Nakonec jsme si já, Uni a Hukus sedli do Murphysu, kde bylo brutálně zahulíno, ale to JIM nebránilo v dáni dvou žrádel. Já už jsem z prasečích dob vyrost a dal jsem si jen jedno jídlo, (i když, ještě před rokem...). Paxme zašli ke mně, vzali jsme důtniky, lahvinku sektu a šli se odebrat do parku. Dali jsme 4 piva v hospodě, paxme šli na čechovo náměstí, tam jsme odpálili jednoho Cohiba velice intenzivní raketu kubánskou, a k tomu jednu dominikánskou Balmoral. K tomu Honzu Procházku a když procházka dopochodoval, přišel na řadu itaslkej sekt, jméno si nikdo nepamatuje, ale byl supr. Kvůli vzrůstající zimě a snižující se teplotě vzduchu jsme se odebrali ke mně domu, na doutníky jsme se již vysrali ale zato jsme odpálili láhvě (plurál) červených různé kvality, bylo nám fakt fajn. Videa z dovolené v Itálii, labužnické popisky italského sýra (orgasmus!!!), Hukusův projev totál vyčerprání po dvou dnech Invexu, no ve finále jsme s Unim dožahovali Sicilia Principi di Buttera ročník 2004 (po toskánském archívu z r.2001 a 1999) jsme prostě byli na kaši. A já v 7 ráno fstávám na přepášku na letiště do vole Londýna.

7 komentářů:

  1. Farewell, Storm... And GL... :\'(

    OdpovědětVymazat
  2. Ave Storme... a doufej, že snoubenec tvé ségry nebude číst Rozlučku s Prahu ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. uff uffuff... dokonalost existuje. nebola to rozlucka s velkym prvym pismenom. vsetky mala v nadzivotnej velkosti. tak pestra zmeska chuti sa len tak nezazije, zvlast skombinovana s dalsimi atributmi. v hlave mi vsak bludi doterna otazka> storm, podarilo sa ti po tom vsetkom rano odcestovat?

    OdpovědětVymazat
  4. Ty vole to bude blejt eště v Anglii, jestli tě ovšem pustí do letadla...

    OdpovědětVymazat
  5. proč by mýmu snoubenci mělo vadit něco na stormově rozlučce? horší bdue tu uklidit ten borčus :) při němž jsem našla taky bráchovo úspory v librách co si CHTĚL vzít s sebou :))))

    OdpovědětVymazat
  6. uff, tak to bylo taktak :-)))

    OdpovědětVymazat