neděle 22. října 2006

Destiva nedele

Dneska byla celkem pohoda, kvuli desti nechodilo tolik lidi, mel jsem o hodinu kratsi smenu a pokecal jsem si i italsky.
Nastup v 10:00, foreman prisel az v 11:00, do te doby jsme nemohli pracovat. Supr zacatek, posedeli jsme si v pohode satny. Lidi dnes chodilo min, takze bylo i min bordelu. Vcera pri usinani jsem mel docela vyrazne bolesti chodidel, ale kupodivu jsem je dnes pres den nijak zvlast nepocitoval. Urcite to bylo i tim ze jsem nemel takovou honku, ale snad si nohy zacinaji taky zvykat. V poledne zacalo prset fest. Sice jsem se schoval pod strechu a s radosti pozoroval liduprazdne namesti, ale nemohl jsem tam zustat vecne, takze jsem nakonec zmokl durch. Jeste ze pracovni ubor rychle schne. Opet jsem uzasl nad tim, co vsechno dokazou lidi vyhodit. Tentokrat zadny vysavac, ale TECH DESTNIKU! Novych, funkcnich, kdybych je posbiral a prodal tak je ze me bohac, lidi by je stejne za rohem zas vyhodili a ja bych je mohl neustale cyklovat.

Odpoledne jsem si konecne dopral trochu toho pozemskeho fast foodu a sel si do Pizza Hut koupit pizzu. Jeste jsem se chlapka v okynku chtel zeptat, kde se da koupit takove to dobre kafe ve velkych kelimcich, ale nejak jsme se nemohli dohodnout, tak jsem se nakonec zeptal "do you speak italian?" a kdyz odvetil ze yes, spustil jsem na nej italsky. A bylo to dobre, jelikoz me odkazal na Starbucks Cafe primo naproti, ktereho jsem si vubec nevsiml, a dal mi slevu na pizzu, asi se mu me zzelelo kdyz me tam videl cely den chodit a obracet kose vzhuru nohama. Inu, usetrena libra se pocita, a s o to vetsi radosti jsem si ve Starbucks dal velkou cokoladu se slehackou za 1,99p. Jeste jsem se vratil pro repete pizzu, protoze byla fakt dobra, ale bohuzel se vymenila obsluha, takze jsem tamtomu panovi nemohl sdelit, jak skvele to upekl.
Zitra se bohuzel vracim k zametani, jelikoz jsemm pres vikend zaskakoval za nemocneho makacenka, jenz se zitra vraci. Takze nastup zase na sestou :((
Jinak pro vsechny, kdo si ted rikaji neco o klesnuti hodne hluboko, od uznavaneho dispecera a herniho redaktora k metari, muzu vam s klidem sdelit, ze me to vubec nesere. Zaprve je to jen zacatek, zadruhe jsem rad ze konecne v mem zivote doslo k nejake zmene, byt doufam v jeji co nejkratsi trvani a prechodu k necemu lepsimu (snad mi vyjde prace na stavbe). A mimochodem, jeden z mych kolegu je vystudovany pravnik z Prahy, jenz se do Londyna odjel naucit anglicky, jelikoz ma ambice pracovat v americke advokatni kancelari, a metarina mu naprosto vyhovuje. Ma cas na skolu, vydela si dobre penize a nema ani potrebu delat nejakou lepsi praci (napr. jezdit s popelarskym vozem, ma ridicak C), protoze by nemel tolik casu na uceni. Pry se mu taky zpocatku zdalo divne, ze doma ho oslovovali "pane doktore" a tady zameta ulice, ale ted uz mu to vubec neprijde.
No, a ja se opet loucim, dneska to bylo nejake rychle (a hlavne nejsem tak vyrizenej jako vcera, predevcirem a predpredevcirem). Taky mi napiste nejake novinky z domova, treba co dela nas oblibenec Pablbek neboli strejda Jiri. Tady zpravy vubec nesleduju, co jsem prijel tak jsem nevidel zapnutou televizi, noviny nekupuju a v MHD se vali akorat London Lite, coz je bulvar jeste horsi nez Blesk (taky ho rozdavaji zadarmo a jsou ho plne kose). Jedina aktualni zprava o ktere vim je, ze na King´s Cross nezastavuje metro, protoze na Northern Line probihaji nejake stavebni prace. A vim to protoze tamtudy denne projizdim Piccadilly lajnou.

4 komentáře:

  1. za ty deštníky bych jim pracky zpřerážel... takové plejtvání. Jíra Paroubků prohrál ve volbách, před nimi se byl ještě ukázat u nás v podniku, smůla, že zrovna když procházel kolem, jsem stál opřený o stolek a vystrkoval jsem na něj prdel. Paxem uslyšel nějaký mumraj, taxem se otočil a Jíra se zaklonil (měřím dva metry a on asi 150cm), potichu mě pozdravil a odkráčel... bohužel jsem neměl po ruce žádný kámen ani nic jinýho, jen tužku a papír. Kdyby kolem sebe neměl ty gorily, nacpal bych mu ji mezi voči.Taky bys měl vědět, že náš pan skvělýdokonalývůbecnesympatizujícíódéesáckýprezident Vašek Klausů, je nachlazený. Tak.

    OdpovědětVymazat
  2. Garret: Na jednu stranu jsi mi díky svému nutkání k násilí na JP hned sympatičtější, na stranu druhou je mi líto, že jsi ho neuskutečnil. Svět by byl hned krásnější místo k životu. Jirka by byl tuhej, ty bys šel do basy... no uznej, dvě mouchy jednou ranou! ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Garret: toho Hitlera s granuli na xichte bych nejradsi rozkopal. Vetsiho grazla snad neni, skoda, promarnil jsi skvelou sanci...

    OdpovědětVymazat
  4. Mně Paroubek zase tak nevadí, určitě bych ho bral raději než Topolánka, ale že bych nějak schvaloval jeho názor na komouše...

    OdpovědětVymazat