čtvrtek 26. října 2006

Error, chyba spojeni

Dneska jsem napsal prispevek jako krava a po kliknuti na odeslat mi to hodilu chybu, na vine je server bloguje. Takze text v prdeli a ted uz to psat nebudu, tak snad zitra.

6 komentářů:

  1. A protosi text označím, zkopíruju, a pak odešlu. Kdyby něco, jenom vložím... Důvěřuj, ale prověřuj=)

    OdpovědětVymazat
  2. to se zadává normálně v prohlížeči? jesli jo, máš používat něco normálního, třeba Operu, ve které se můžeš vrátit zpět beze ztráty textu... na zákysníku to tak funguje.

    OdpovědětVymazat
  3. nj, koukam po bitve je kazdy general.

    OdpovědětVymazat
  4. vola londynse divis, vsichni sme nasrany, ze nemame co cist :)

    OdpovědětVymazat
  5. Garret mě předběh, v tomhle s ním 100% souhlasím. Není nad Operu.Jinak by nebylo od věci, pokud je to v tvé moci, vyhodit to tlačítko \"smazat\" tady u formuláře na psaní komentářů. Pravidelně ho omylem mačkám.

    OdpovědětVymazat
  6. no jo, vsichni sou chytry jak radia, hlavne ze tady sem v provizornich podminkach a na ctrl-c ctrl-v sem myslel v dobach nespolehlivyho zakysniku. na bloguje se mi to este nestalo a kdyz jo, tak sem text vzdycky zachranil. a mozilla mi vyhovuje. no nic, ja du napsat znova ten prispevek... a tentokrat si ho zazalohuju

    OdpovědětVymazat