středa 31. ledna 2007

Zubni horor pokracuje, moudrak roste dal

Patek 29.12.
Dneska jsem zavolal na telefonni cislo, ktere Michalovi dali v nemocnici s tim, ze se tam ma objednat na vytrhnuti moudraku. Slecna na druhem konci aparatu mi sdelila, ze delaji jen zakladni osetreni a ze musim zavolat do 23ho patra (tam kde mu dali tohle cislo). Pozadal jsem ji tedy o tlf na 23. patro a zavolal tam. Dozvedel jsem se (prekvapive), ze volam na emergency a ze tam se objednat nelze, ze pry mam zavolat na recepci. Ani me neprekvapilo, kdyz mi po chvili pani recepcni sdelila, ze sice nasla jmeno Michal Nedved, ale neni u nej zadny zapis, takze ho nemuze objednat. Vypada to, ze se Michal brzo podiva do vlasti, nejdriv ma vsak v planu nabehnout do Guy's Hospital a, cituji, vsechny ty neschopny debily vykuchat motorovou pilou a jejich streva rozveset misto zaclon.

2 komentáře:

  1. londynsky masakr motorovou pilou?;]btw,co to bylo dneska s blogem,vypadalo to jako by byl pryc,nejaka rekonstrukce?

    OdpovědětVymazat
  2. vubec nevim PROC, ale vim CO se vcera stalo. kdyz vcera vysel naprogramovanej clanek, z nejakyho duvodu do shodilo celej blog, ja na to prisel az vecer. nastesti stacilo clanek odstranit a vydat znova.

    OdpovědětVymazat