středa 24. ledna 2007

Bravo - Láska, sex a něžnosti č.2

PUBERŤÁCKÉ PŘEHÁŇKY
Kateřina, 13: Přestože chodím teprve do sedmé třídy, už o mně mají zájem moji spolužáci. Znám je od dětství, a proto si myslím, že to, jak si mě "namlouvají", jsou jen pouze jejich puberťácké přeháňky. Jsem vysoká, štíhlá a blond. Problém je v tom, že mi to má nejlepší kamarádka závidí. Chtěla bych vědět, pane doktore, jestli bych jí mohla nějak pomoct, protože bych jí ty kluky klidně přála. Já o ně vůbec nestojím a myslím si, že na to obě máme ještě dost času.

Sama jsi, milá Katko, velice dobře vybrala název svého dopisu a dotazu. Pakliže se jedná o Tvé stejně staré spolužáky, samozřejmě, že se o "puberťácké přeháňky" jedná. Nelze jim přisuzovat žádnou váhu a nemůžeš od nich ani Ty, ani Tvoje kamarádka očekávat nějaký trvalejší, či dlouhodobější, nebo dokonce vážnější zájem. Tvůj nápad přepustit kamarádce zájemce, tedy ty kluky, co se o Tebe zajímají, se mi zdá až příliš rafinovaný a nejsem si jist, jestli to ve svém věku zvládneš. Spíš bych Ti radil, abys přesvědčila svou kamarádku, že na to opravdu máte ještě dost času. Ten kdo s láskou příliš pospíchá, může být rychle zklamán.

Žádné komentáře:

Okomentovat