pátek 5. ledna 2007

(Ne)pracovitý Alžířan

Úterý 28.11.
Tenhle příspěvek vypadá trochu jako vytržený z kontextu, v době své aktuálnosti však vytržený z kontextu nebyl. Ehm, věru smysluplná věta, ale něco jsem do toho perexu načmárat musel.

V úterý jsem byl přidělen k jinému řidiči a musím říct, že to byla vítaná změna. Jmenoval se Murcek nebo tak nějak, moc jsem mu nerozuměl, protože hrozně mumlal, a on zas nerozuměl mně (po šesti letech v Londýně úspěšně vládl základům angličtiny). Při větách typu "you're in a hurry today" jen nechápavě opakoval "what?" a použití idiomu "give a touch of broom here" jsem si radši rozmyslel. Co se týče jeho pracovního nasazení, řekl bych to asi takhle: zpočátku byl makačenko, pak nemakačenko. Ráno se stavil pro snídani, pak jsme do sedmi seděli v autě, pak začal makat strašně fest (zametal a já plnil pytle), což mu trvalo přesně hodinu, načež sedl do auta na další pauzičku, pak dál seděl v autě, zatímco já dřel fest s nakládáním pytlů, pak jel vyložit náklad, zatímco já zametal fest, po hodině se vrátil, asi dvacet minut zlehka zametal, zatímco já dřel fest při plnění pytlů, potom řekl že je unaven a jede na oběd, hodinovou polední pauzu si vybral od 10:00 do 12:15, zatímco já zametal a plnil pytle, do 13:00 nakládal moje pytle (což mě vážně překvapilo), zatímco já zametal další ulici a plnil další pytle, a ve 13:00 byl čas na padla. Oficiálně sice končíme ve tři, on však jezdívá domů o něco dřív, prý ve dvě, a když já si nevybírám launch break, můžu prý odejít už v jednu. Bohužel byla ulice natolik zajebaná listím, že se Murcek zhrozil, popadl koště, rychlostí blesku velmi zhruba zametl ty největší nánosy, pak mi ještě pomohl sbírat (držel pytel) a ve 13:27 jsme jeli pryč. Ne, že by tu půlhodinu do dvou ještě něco dělal, radši mě odvezl na autobus.

Po zbytek týdne mě nechal makat samotného, vždycky mě vyklopil na beatu (beat=rajón) a odjel do neznáma s tím, že až budu mít hotovo, můžu jít domů. Jak jsem již zmínil, oficiálně dělám do 14:00 (neplacený launch break si vybírám mezi 2pm a 3pm cestou domů) a málokdy se mi povede odejít dřív. V tomto týdnu mám rekord: padla v 10:50, a to nejednou.

6 komentářů:

  1. a plat za den mas rovnaky nezavisle na tom kedy padne?a co tak nejaka kontrola kvality prace? v tom asi uz prehanam, ze?ale co uz, good for ya, fella

    OdpovědětVymazat
  2. slovníčekbeat=rajón šak víme ne... už to zde bylo vysvětleno dávno...no konečně se to tu začíná hýbat :o)

    OdpovědětVymazat
  3. hukus: jasne, mam zaplaceno proste 8h i kdyz makam treba jen 3. a kontrola kvality... no nevim jak presne si to predstavujes, nicmene manageri a lidi z councilu jezdej a checkujou, a se mnou byli vzdycky nadmiru spokojeny :)

    OdpovědětVymazat
  4. COZE???????? :DJak že se jmenoval??? Já jen, že Murcek je mé příjmení :))) looool :D

    OdpovědětVymazat
  5. nejak vod M, taxem si napsal murcek, sem si rikal ze uz sem to nekde slysel.

    OdpovědětVymazat
  6. Thx :)Je tedy pro mě ctí, že si ještě mé příjmení z Hrej.cz pamatuješ :))

    OdpovědětVymazat