úterý 23. ledna 2007

Iron Maiden hrajou... a ja neposlouchám

Patek 22.12.
Dneska je Londyne koncert Iron Maiden, na nejz jsem se uz radu mesicu strasne tesil. Nejenze jsem je chtel znova videt nazivo, ale taky zazit anglicky koncert. Jeste v Praze jsem shanel listky, zkousel je objednat online, ale nejak to nefungovalo. Po par tydnech v Anglii mi jako zazrakem kamos nabidl dva listky, idealni pro me a pro Michala, jenze to melo velky hacek. Na netu jsem listky videl za 35Ł, coz je supr cena, ale ten kamos mi na posledni chvili oznamil, ze je kupoval za 50, ze pry jsou primo k podiu. Michal tuhle cenu odmitl okamzite a ja, ackoliv bych na ne hrozne rad sel a ty prachy za to klidne dal, bych tam nesel sam. A kamos pak listky prodal pres ebay asi za 80Ł jeden... A dneska hrajou, sakra! :((( No nic, zchladim se pivem a pustim si je aspon pres Winamp... Afraid to shoot strangers...

Tak me jeste napada, ze s tema Mejdnama je to celkove nejake smolne. Jejich nove album me nijak extra nechytlo, po osmi letech jsem poprve vynechal koncert a pred casem se mi ztratilo moje nejoblibenejsi tricko, ktere jsem jiz povazoval za kus antikvariatu a nosil vyhradne na koncerty, kde mi ho zavideli vsichni metalaci a ptali se za kolik ho prodam. Inu, deset let stare, do bela seprane a s obrovskym obrazkem smrtky z Bring Your Daughter to the Slaughter se jen tak nevidi, vlastne je to rarita. Na netu jsem nasel nejakou jeho pa-verzi, ale obrazek byl zredukovan o dve tretiny a oriznut do kruhu, coz vypada neskutecne trapne. Tenhle svuj poklad jsem hodne dlouho oplakaval, a matka porad nechce priznat ze ho vyhodila. Jeste ze mam svoji Iron Maiden mikinu, ta je skoro stejne stara a nemene originalni. A nosim ji porad. A taky mi ji ostatni zavidi. A je ze stejneho shopu, jenz uz bohuzel neexistuje.

5 komentářů:

  1. Jen se mi to zdá, nebo si zpěvák vážně sedí čím dál tím více na koulích? :-) Ten jeho hlas je hroznej, bolí mě z něj hlava, přitom u dřívějších desek to nebylo tak patrný...

    OdpovědětVymazat
  2. Jiří, vůbec nelituj, že jsi tam nešel. Playlist současného turné je následující: Celá nová deska od začátku do konce a na závěr pár starých hitů. Viděl jsem nějakej pirátskej záznam z koncertu v americe a je to strašná nuda.

    OdpovědětVymazat
  3. Garret: nezdá se ti to. A taky mi z toho puká palice, takže to radši ani neposlouchám. Je fakt že na koncertě by to mohlo být životu nebezpečné, tak možná dobře že jsem tam nešel, jak říká Jiří (teda tady je dneska nějak přejiříkováno :)

    OdpovědětVymazat
  4. taky jsem Jiří... :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Garret: ja vim, proto to rikam.

    OdpovědětVymazat