úterý 9. ledna 2007

Cerveza rock 'n' roll, corrida espaňol...

Noví Kabáti byli první věc, kterou jsem si po aktivaci internetu pořídil. Konečně pořádná NOVÁ a KVALITNÍ hudba! Posledních několik alb mě nijak zvlášť neoslovilo, až na pár jednotlivých písniček jako Dole v Dole, a celkově vzato už dlouho nebyla hudební scéna oblažena ničím fakt kvalitním, co by vydrželo a člověk si řekl "jo, tak tohle je fakt nářez!". Corrida pro mě znamená nejenom revanš po zklamání z nových Iron Maiden, ale taky příjemný kousek domova v daleké Anglii. A co teprve pro Michala, jenž tu byl kdoví jak dlouho bez možnosti poslechnout si českou muziku. Nebudu se nijak rozepisovat o albu jako takovém, kdo ho zná tak ví že je to nářez, a kdo ho ještě neslyšel tak ať si ho poslechne.

2 komentáře:

  1. Je to dobry, zrovna mi tu hralo kdyz jsem tohle cetl...:)

    OdpovědětVymazat
  2. No, že váháš, taky mi tu zrovna jede...po kratší odmlce naše Kabáty zase políbila můza! a to tedy pořádně!

    OdpovědětVymazat