pondělí 31. března 2008

Gothic 3 má nového majitele (tedy jedna jeho kopie)

Je to paradox. Na Gothic 3 jsem se těšil jako feťák na konec odvykací kůry, a když 13.10.2006 konečně vyšel, já trávil svůj první den v Anglii, kde na hraní her po dlouhou dobu nebylo ani pomyšlení. Aby byl paradox ještě paradoxnější, tak ani po znovunabytí počítače a dohrání X jiných titulů jsem z Gothic 3 neviděl jediný screenshot či video a už vůbec ne samotnou hru v pohybu. Pořád jsem si říkal "počkám na upgrade, užiju si to v maximálních detailech", jenže upgrade nikde. Před pár dny si tak brousím po eshopech a z hecu kouknu na Gothic 3. Cože?! Von už stojí jen tři stovky??? Hm, ale v češtině, to nechci. Ale když je tak levný v Čechách, kolik by asi stál v Anglii? Celý rok a půl od vydání jsem žil v přesvědčení, že hra se prodává za nějakých dvacet liber, a hle. Amazon.co.uk, standardní cena Ł35. Ovšem pod záložkou "další prodejci" je hned pět nabídek na funglnovou kopii za Ł5 + Ł2 poštovné. To bych byl blázen do toho nejít, i když můj komp stále neprošel upgradovacím procesem. No a hned druhý den, ve 20:13 místního času, jsem poprvé spustil Gothic 3. Škubal se. Sice ne tak moc jak jsem se obával, ale snižovat detaily se mi nechce. Uvidíme jestli si to rozmyslím.

1 komentář:

  1. Gothic 3 mám z březnového čísla Levelu, ještě jsem ho ale nehrál.

    OdpovědětVymazat