čtvrtek 6. března 2008

Práce bez práce

Je čtvrtek, od pondělka už čtvrtý den, kdy jsem prakticky nesáhl na práci. Naposled v pátek jsem aktivně testoval a nahlásil větší množství chyb. V pondělí jsem našel už jen pár much a od té doby tu já, můj polský kolega a ruská kolegyně čekáme na nový build, abychom mohli provést regresivní testování, aneb ověřit zda byly všechny nahlášené chyby odstraněny a nevznily při tom další. Jen francouzský tester, jenž dostal naši hru přidělenou později, stále aktivně paří. I když... vlastně ani nevím co u toho kompu furt dělá. Polák samou nudou zvýšil spotřebu cigaret, Ruska už druhý den nepřišla do práce a já od pondělka projel hromadu videí na Youtube a Stream.cz, napsal jednu recenzi, pokecal snad o všem možném se švédským kolegou, testujícím nějaké tancování na Wii, snědl pár obědů a vypil dost čajů, kafí a kakaů/kakaí/sakra jak se tohle blbé slovo dá sklonit, a už fakt nevím jak se zabavit. Jo! Už to mám! Budu hrát Tetris. A zítra si přinesu nějaké texty které jsem chtěl převést do digitální podoby.

Jinak čeština do mnou testované hry by po četných úpravách a připomínkách měla konečně nabrat gramotnější podobu. Uvidíme kolik toho bude opraveného v nové verzi. Také beru zpět své výtky vůči dabingu, jenž mě sice ze začátku tak nějak automaticky znechutil, ale jak jsem hrál dál tak mi přišel docela povedený, i když originálu se to samozřejmě nemůže rovnat. No nic, jdu třídit kostičky.

3 komentáře:

  1. Nudíte se?Nekupujte si medvídka mývala, ale pište raději cestopis nebo překládejte hudební texty.

    OdpovědětVymazat
  2. a uz\'s toho turoka aspon dojel?

    OdpovědětVymazat
  3. zet: no jasne, uz davno. staci se podivat do doparenejch her.

    OdpovědětVymazat