neděle 9. března 2008

První dojmy z Hellgate London

Rozjel jsem tuhle gamesu, zatím na pár hodin, a tady jsou moje dojmy tak, jak jsem je podal na jednom diskusním fóru. UPDATOVÁNO O ČESKOU VERZI

Come ti piace il gioco? Io l'ho cominciato ieri e sono alquanto deluso. Nonostante sia giá stato avvertito da varie recensioni, é stata una brutta sorpresa lo stesso. Le quest non sanno di niente, i "dialoghi" non li leggo nemmeno, i personaggi nelle stazioni sembrano ritardati, e nonostante gli ambienti cambino un pochino, sono talmente ripetitivi da farmi sbadigliare. E poi Londra! Ma non é mica Londra quella! Hanno solo preso le texture e i nomi di alcuni posti, ma le locazioni sono generate completamente a caso. Ammetto che il British Museum o Covent Garden Market non erano proprio fuori tema, ma Tottenham Court Road, identica a Piccadilly Circus, non ha assolutamente NIENTE in comune con le strade di Londra. Insomma, come sparatutto il gioco é ripetitivo e molto stereotipico, la grafica non é un granché e l'attrazione maggiore - Londra, é un fallimento. Peccato, dagli autori di Diablo m'aspettavo di piú, soprattutto dopo tutti questi anni di development.

Po nátlaku čtenářů jsem se rozhodl dodat českou verzi mých prvních dojmů, ale jen stručně. Takže asi takhle: Hellgate mě ze začátku nesmírně zklamal. Dialogy a questy naprosto o ničem, NPC působí retardovaně, prostředí jsou repetetivní a nudná, přestože se občas mění. Co je ale nejhorší: Londýn. Tohle přeci není Londýn! Hezky vypadají nafocené stanice metra, ačkoliv nechápu, proč mají všechny ten samý dlaždičkový layout, když se na jednotlivých zastávkách barvy mění. Mnohem horší jsou však exteriéry, poskládané jen z náhodně vybraných textur baráků v centru. Veškeré reálie, které by dané místo mohly identifikovat, neexistují. Pravda, na Piccadilly Circusu je fontána a roh na kterém za normálních okolností visí gigantické elektronické billboadry (hned na Burger Kingem), ale to je tak všechno. Od tvůrců Diabla jsem si sliboval něco víc, obzvlášť po všech těch letech vývoje.

Poznámka: vemte prosím v potaz, že tenhle názor se shoduje s mými naprosto prvními dojmy z hraní. Postupem času jsem si uvědomil, že abych hru ocenil, musím k ní přistupovat trochu jinak a hlavně si uvědomit některá fakta, především že jsem chtěl FPS-Diablo a přesně to jsem dostal, jak chytře poznamenal Hukus. Tvůrci neklamali a dali mi přesně to, co slibovali. Že to ve skutečnosti není tak skvělé jak si všichni mysleli je věc druhá.

9 komentářů:

  1. Postovani italskych clanku na tomhle blogu uz zacina bejt trapny. Poprvy dobrej for, ale porad to opakovat uz neni takovej narez, jak si mozna myslis. Cechum je to k prdu a pochybuju, ze sem leze nekdo z italu.Kazdopadne abych nebyl uplne OT, tak HL me zklamalo na cely care a vydrzel jsem to hrat jen par hodin.

    OdpovědětVymazat
  2. Ale no tak Karásku, nečerti se :)Italský posty jsou vždycky v patřičně pojmenovaný rubrice a navíc nejsou myšlený jako vtip. Prostě píšu i italsky a věř tomu že jsou lidi co to čtou. A konkrétně tendle post byl vtipnej, na tom trvám :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak si sem mohl přihodit taky českej přepis, že bysme se taky zasmáli :)

    OdpovědětVymazat
  4. Crack: na tom prispevku neni nic vtipnyho, je to uplne normalni nazor na hru. v italstine. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Aha, tak to jo...

    OdpovědětVymazat
  6. Ale mě by ten názor zajímal a takhle vím kulový. :( Jedinej jazyk, kterej znám a italštině se trochu podobá je latina. A i ta mi už zrezla. Holt mrtvej jazyk.

    OdpovědětVymazat
  7. Italstine sice nerozumim, ale ty jmena a nazvy lokaci poznam, takze to koukej prelozit spravne, pac v cesky verzi o Cevanant Garden neni ani zminka, stejne jako o Burger Kingu v IT verzi :D

    OdpovědětVymazat
  8. Hele od popichovani a puntickareni sem tady ja :) pockej si na konec mesice az vydam ctvrtletni report doparenejch her, ten bude celej CZ.

    OdpovědětVymazat