úterý 25. března 2008

Bloodrayne 2: Deliverance - horší už to nebude

Po půl roce jsem našel odvahu spustit soubor bloodrayne2.avi a dokonce ho dokoukat až do konce, aniž bych přitom usnul, což považuji za nadlidský výkon (možná šlo o duševní sebeobranu - usnout u toho tak mám takové noční můry, že by se i Alan Wake zastyděl). Musím však konstatovat, že mě tento snímek poměrně překvapil. Poté, co jsem viděl předchozí Uweho výtvory bych totiž nikdy nevěřil, že lze natočit něco ještě horšího!

Netřeba se o obsahu Bloodrayne 2: Deliverance rozepisovat, stačí to spisovně popsat třemi slovy: NEPŘEDSTAVITELNĚ ŠPATNÝ FILM. (místo filmu dosaďte libovolný ekvivalent exkrementu). Uwe se tentokrát překonal a opět dokázal, že nikdy není tak zle aby nemohlo být hůř. Obdivuji jeho schopnost se výtvor od výtvoru horšit a do každého svého "díla" nacpat úplně všechna myslitelná i nemyslitelná klišé, přimět herce k ještě horším výkonům (tentokrát obsadil neznámé tváře, těm známým asi jeden z ostudy kabát stačil) a touto směskou přimět diváka jako jsem já, aby se na jeho špatnou napodobeninu filmu díval s výrazem plným nevěřícného úžasu. Jinými slovy, Uwe na to jde od lesa a vůbec není tak hloupý, jak si lidé myslí.
Teď ale vážně. Na Bloodrayne 2 byla jedna věc která mě pobavila (scéna kdy zloduch táhne pryč jakousi ženu a naprosto neochvějně jí při tom osahává ňadra) a jedna věc, která mě nadmíru potěšila: KONEC!

Žádné komentáře:

Okomentovat