čtvrtek 13. března 2008

Myši bez myši

Ve středu přijdu domů, automaticky sednu ke kompu a hmátnu po myši. Myš nikde. No jo vlastně, vždyť já si jí nosím denně do práce, protože ta ořezaná Logitechka bez bočních tlačítek je mi nepohodlná. A ani podložku tam nemají. Hrábnu tedy do báglu jako obvykle a hle, myš zase nikde. Já hlava děravá jí zase nechal v práci. To je během čtrnácti dnů už podruhé, ten Alzheimer mě jednou zničí! Do řiti, co teď? Minule jsem měl kliku že byl Michal pryč a já si půjčil jeho MX500, ale dneska drtí Diablo a není šance ho od toho odrthnout. Holt vyhrabu v paměti nějaké ty klávesové fígle a pouštím si aspoň muziku. Před spaním jako obvykle Star Trek, ovšem jen na půl obrazovky, jelikož se mi nepodařilo zjistit, jak nahodit BSplayer na fullscreen bez myši (klasický Alt-Enter nefunguje). Ach já hlava děravá, tohle už se nesmí stát.

2 komentáře:

  1. Jo, jo. Skleróza nebolí, ale naběháš se s ní... :D

    OdpovědětVymazat
  2. BSplayer - stlac F a je to fullscreen ;)

    OdpovědětVymazat