neděle 30. července 2006

Rekapitulace mých článků za uplynulé tři měsíce

Po třech měsících je opět čas sesumírovat články, které jsem za tu dobu napsal.
22.4. INVEX 2005 - Vyprávění o tom, jak jsme loni řádili v pavilonu videoher u stánku Mediaronu, a jak jsme si užívali večery v Brněnských putykách.
30.4. Rozjímání o pixel shaderech, část první - Splinter Cell Chaos Theory mi v hlavě udělal takový vítr, až jsem sepsal megadlouhou úvahu o vztahu reálného světa a grafické technologie. V první části uvažuji nad tématem všeobecně, zatímco ve druhé uvádím konkrétní příklady.
4.5. Rozjímání o pixel shaderech, část druhá - v návaznosti na výše zmíněný článek vyšlo jeho pokračování.
16.5. SiN Episode 1: Emergence - ač jsem nedostal příležitost se vyjádřit na Hrej, kde to zvládl Lukáš Vodrážka, stejně jsem řekl svoje a publikoval to na blogu.
28.5. Hitman série - v rámci speciálu o Hitman Blood Money jsem si střihl článeček o historii série.
1.6. Chata květen 2006 - obsáhlý report z prvního letošního pobytu na chatě v Českém Ráji, kde proteklo hodně piva a upeklo se ještě víc masa.
3.6. Half-Life 2: Episode One - stejně jako u SiNu byla recenze na Hrej svěřena Lukáši Vodrážkovi, a stejně jako u SiNu jsem svoje dojmy publikoval na blogu.
4.6. Destilát 29.5.-4.6. - shrnující článek o událostech na Hrej za uplynulý týden.
11.6. - Destilát 5-10.6. - shrnující článek o událostech na Hrej za uplynulý týden.
16.6. Ave GameON, část první - na počest padlého časopisu, jenž nás provázel rokem 2005, jsem publikoval jeden ze dvou článků, které jsem připravil pro poslední, bohužel již nepublikované číslo, a samozřejmě za ně nedostal ani zaplaceno. Je to rádce pro ty co si chtěli na vánoce udělat radost nějakou hrou a nemohli se rozhodnout kterou.
18.6. Ave GameON, část druhá - rok 2005 byl mimořádně bohatý na druhé díly her, pročež jsem usoudil, že by nebylo špatné o nich něco napsat.
4.7. - Historie série Grand Theft Auto, část první - GTA Liberty City Stories pro PS2, to si zasloužilo pozornost serveru Hrej.cz, a samozřejmě nemohl chybět ani shrnující článek o historii této série. Trochu jsem se poinformoval o vzniku studia, které za GTAčkem stojí, a popsal první díly.
5.7. - Historie série Grand Theft Auto, část druhá - zde se již zabývám samotnými tituly od GTA3 až do současnosti.
23.7. - Hard Truck Apocalypse - drsná a neúprosná recenze totálně shitózního titulu, který nezaslouží slitování!
24-28.7. - TES IV: Oblivion, pětidílný meganávod - měsíc mi to trvalo, než jsem tenhle téměř padesátistránkový kolos dal dohromady, a dva měsíce trvalo, než se na Hrej dokopali ho konečně vydat! Samozřejmě za tu dobu ztratil na aktuálnosti a atraktivnosti, a pořádně mě to namíchlo, ale teď už je konečně venku, rozdělen na první, druhou, třetí, čtvrtou a pátou část, popisující jednotlivé hlavní příběhovou linii, jednotlivé gildy, daedrické svatyně a všechno ostatní.
24.7. - TES IV: Oblivion, italský meganávod - aby se neřeklo, přeložil jsem své dílko do italštiny a publikoval ho na italském Gamestaru.
26.7. - Hard Truck Apocalypse italiano - i recenzi na zmíněnou hru jsem si přeložil, pro Italy je ale prý moc ostrá, takže jí odmítli a já si jí hodil aspoň na blog.
30.7. - Destilát 24-30.7. - resumé událostí na Hrej.cz za poslední týden.

Žádné komentáře:

Okomentovat