sobota 15. července 2006

Dohrané hry od písmene H


Half-Life 2: Lost Coast (2005)
Zápisy k hrám začínajícím na H, dopařeným od začátku Deníčku až do července 2006

HAGANE: THE FINAL CONFLICT
" Dopařeno 10.6.96 (SNES).
" 8.6.96 – 160000 bodů
9.6.96 – 230000 bodů
10.6.96 – 356180 bodů
11.6.96 – 446980 bodů

HALF-LIFE
" Dopařeno 20.2.99 ve 13:13 na obt. DIFFICULT (3/3). Celkový pařební čas 37:12. Od pátku 19.2. jsem nepřetržitě pařil až do soboty, kdy jsem to dohrál.
" Viz. Nejdelší pařby – 40 hodin.

Half-Life (1998)
HALF-LIFE – BLUE SHIFT
" Dopařeno 20.6.01 v 17:28 na obt. DIFFICULT (3/3). Pařební čas 4 hodiny.
" Tuto hru jsem dopařil tím stylem, že jsem zrovna už asi týden pařil Nocturne, potom se mi dostalo do rukou tohle, tak jsem to nainstaloval, čtyři hodiny hrál, po skončení odinstaloval a pokračoval zase v Nocturnovi.

HALF-LIFE – OPPOSING FORCE
" Dopařeno 22.12.99 v 5:04 na obt. DIFFICULT (3/3). Nepřetržitá pařební doba 10:30. Dopařeno stylem zapnuto, dopařeno, vypnuto. Ráno když jsem skončil, jsem chtěl jít do školy, ale vysral jsem se na to a spal jsem, mezitím co Michal pařil za mě.

HALF-LIFE – POKE646
" Dopařeno 16.5.02 ve 14:04 Na obt. DIFFICULT (3/3).

HALF-LIFE – THEY HUNGER 1, 2, 3

" They Hunger 1, 2 dopařeno 21.1.01 ve 3:38 na obt. DIFFICULT (3/3) po 10 hodinách nepřetržité pařby.
" They Hunger 3 – dostal jsem se až na konec, ale ten jsem nebyl schopný udělat.

HALF-LIFE – WANTED
" Dopařeno 15.10.01 ve 12:53 na obt. DIFFICULT (3/3)


Halo: Combat Evolved (2003)
HALF-LIFE 2
" Dopařeno 18.12.04 ve 23:35 na obt. HARD (3/3). Dohrání mi trvalo cca 15 hodin. Hra sice vyšla už před několika týdny, ale já jsem čekal na svou Collectors Edition, kterou jsem si objednal a která vyšla až 10.12. do té doby jsem jenom vyzkoušel první cracklou verzi od Emporio, abych ověřil funkčnost, a když už jsem měl konečně originálku doma, tak mi pro změnu odešla deska MSI a reklamace trvala asi týden. Vrazil jsem tedy svoji grafárnu k sestře do kompu a asi dva dny hrál další cracklou verzi, tentokrát od Vengeance, již o poznání funkčnější a stabilnější (svou origošku jsem nechtěl instalovat na cizí poč). Jakmile se mi deska vrátila, smontoval jsem komp, přetrpěl pár dní v práci a konečně začal pořádně PAŘIT!!! Bohužel hra není ani zdaleka tak dlouhá jako její předchůdce, ale zážitek je to vynikající.
" Half-Life 2 vyšel zrovna v době, kdy se sešlo několik herních faktorů, které jsem lehce ovlivnil (hraním/nehraním jistých věcí v jisté době) ve prospěch toho, aby byl HL2 dopařená hra číslo 300, a současně poslední hrou roku 2004. Takže krásné zakulacené jubilejní završení herního roku!
" Poslední hra roku 2004!!!
" 20.1.05 ve 3:45 dopařeno na jeden zátah, trvající bez krátkých pauz 12 hodin. Začal jsem 19.1. v 15:00, po 26 hodinách beze spánku (jen tři hodiny v práci). Pro podrobné info viz. nový deník 19.1.05 – 20.1.05.

HALF-LIFE 2: EPISODE ONE

" Dopařeno 3.6.06 v 11:51 na obt. HARD (3/3). Trvalo to cca 4 hodiny.

HALO: COMBAT EVOLVED

" Dopařeno 6.11.03 ve 23:43 na obt. NORMAL (2/4).

HALO 2
" Dopařeno 9.9.05 ve 2:40 (XBOX). Je to první hra po letech, kterou jsem dohrál na konzoli, a vůbec první hra na moderní konzoli. Zpočátku to byla hrůza, ovládat joypadem doomovku, ale po pár hodinách jsem si docela zvykl, a po dalších hodinách už to bylo v pohodě. Akorát jsem si moc neužil obraz, protože televize v práci není z nejkvalitnějších. Pařil jsem totiž při nočních směnách, hehe. Čistá herní doba je asi 15 hodin.

HARD TRUCK APOCALYPSE
"
Dopařeno 21.7.06 v 15:50 na obt. NORMAL (2/3). Na tuhle hru jsem se velice těšil, vzal jsem si jí i na recenzi, jenže se z toho vyklubala taková sračka, že to svět neviděl. Po pár hodinách jsem jí smazal, a jen díky zajímavým obrázkům na Bonuswebu jsem se nevím proč donutil jí znovu nainstalovat a dokonce i dohrát. Zhruba od půlky dál už to bylo i hratelné, dokonce to vzdáleně připomínalé zábavu, stejně jsem to však prošel v polospánku a skoro nevnímal dění na obrazovce. Ke konci mě to docela bavilo, příběh se ukázal být docela zajímavý a ježdění v Saladinovi (tank z pera Jiřího Kulhánka) se mi líbilo. Celou věc pak završil souboj s finálním bossem, o němž jsem nevěděl že je finální, dokud jsem si to nepřečel na fóru, kde jsem hledal způsob jak ho zabít. Nešel totiž nijak sundat, a už jsem se obával že je to bug, když se to nakonec nějakou náhodou povedlo. Po odstřelení ocasu jsem si stoupl někam doprostředka jeho okružné dráhy a vždy když prolévával určitým bodem, napral jsem do něj dávku plasmy. Pomalé projektily se sice do malinkých kulometů na konci křídel, jediných zásahových zón, trefovaly asi tak na každý desátý pokus, ale nějak se to nakonec povedlo. V očekávání mohutného výbuchu při odebrání posledního health pointu jsem zůstal jen zírat na bryskním a naprosto nečekaném zjevení závěrečné animace. Ehm, animace není to pravé slovo, spíš bych to přirovnal k zakončení jednotlivých kapitol prvního Dooma, s jediným rozdílem – v Hard Truck text aspoň běží...

HARRY POTTER AND THE GOBLET OF FIRE

" Dopařeno 12.3.06 ve 23:10. Většinu štítů jsem našel, ostatní věci tak napůl, nijak zvlášť jsem se po nich nepídil. K pařbě použit gamepad Logitech (ten co vypadá jak od PSX).


Heretic 2 (1998)
HELLFORCES" Dopařeno 18.10.05 ve 14:10 na EASY (1/3). Lehkou obtížnost jsem zvolil úmyslně, protože tuto hru jsem měl rozehranou již před půl rokem na normal, ale byla tak hrozně debilně a nevyváženě těžká, že místo skutečné výzvy pro hráče vytvářela jenom ukrutnou nudu. Na easy je to pohodová pařba s pěknou grafikou a průměrnou hratelností. Na totální béčko z Ruska mne to v pozdější fázi dokonce mile překvapilo. Neskutečně zmršená byly samozřejmě česká lokalizace (naštěstí jen titulky), která zněla ve všech směrech trapně a nevyhnula se řadě brutálních chyb. Kromě hlášky "fyzickální engine" v závěrečných titulcích mě pobavil zejména překlad věty "I gave up archeology when i was a child", který zněl "Kdybych byl dítě, stal bych se archeologem", nebo nepříliš trefné vystižení "What a mess", jenž kdosi přeložil "Co je to za špínu", misto "Tady je ale bordel".

HERETIC

" Dopařeno koncem roku 1997, přesné datum se ztratilo při poruše disku.

HERETIC 2" Dopařeno 19.3.00 ve 21:15 Na obt. ACTION (2/3).
" Taktika na finálního zmetka: Vemte si zesilovač, zabte ho a ve chvíli kdy si válí šunky skočte k zelené čáře uprostřed místnosti, kde použijte knihu.

HERETIC – SHADOW OF THE SERPENT RIDERS

" Dopařeno 22.1.02 v 17:56 na obt. THOU ART A SMITE-MEISTER (4/5). Výborný a velice hutný datadisk na výživného Heretica.

Hexen (1995)
HEXEN
" Dopařeno 7.2.98 v 11:44 s bojovníkem.

HEXEN 2

" Dopařeno 18.12.00 v 1:43 na obt. SQUIRE (2/4) s Palladinem.
" Výborná, leč strašně zákysová hra. Pařil jsem jí před lety, ale na konec jsem se dostal pouze s pomocí cheatů. Druhé dopaření proběhlo za pomoci návodu. Používání cheatů jsem k oficiálním dohráním hry nikdy nepoužil (pokud to nevyžadoval nějaký bug či ztráta savů).
" Poslední hra roku 2000/MILÉNIA!!!


HITMAN 2 SILENT ASSASSIN
" Dopařeno 10.12.02 ve 21:06 na obt. NORMAL (1/3) po jednodenním paření. Dohráno stylem masomlejnek (byl tam i nějaký ten stealth, ale po prvních třech kolech mi došla trpělivost).

HUNTER HUNTED
" Dopařeno 7.3.99 ve 22:00 n aobt. HARD, pařební čas 21 hodin.

6 komentářů:

  1. Hexen 2 neni zadna posledni hra milenia, milenium koncilo na konci roku 2001! :)

    OdpovědětVymazat
  2. co to meles? tisicileti skoncilo 31.12.2000 a novy zaclo 1.1.2001

    OdpovědětVymazat
  3. Ale prdlajs, milenium koncilo 2001!

    OdpovědětVymazat
  4. Nebo ne ty vole? Kua ja uz nevim jak to tenrat bylo... :))

    OdpovědětVymazat
  5. Obávám se, že to Storm říká dobře..;)

    OdpovědětVymazat
  6. Storm ma pravduMilenium konci x000 a zacina x001, protoze nebyl zadny rok 0 ale zacalo se rokem 1. Takze Tak...

    OdpovědětVymazat