neděle 23. července 2006

Ostravak pyčuje - upozornění: článek obsahuje silně vulgární výrazy

Co dokáže nepříčetný Slezan s porouchaným vozem.
Jednou v neděli se mi dovolal pán z Ostravy se dvěma prázdnými pneumatikami. Hovor zpočátku probíhal naprosto normálně, já jsem pokládal různé otázky, abych zjistil jak dotyčnému nejlépe pomoci, a on odpovídal. Chtěl jsem vědět rozměr pneumatik, jestli je jen píchnul nebo prorazil, případně jsou-li poškozené i ráfky, atd. Nabídl jsem mu několik možností řešení, s tím že pokud bude v neděli odpoledne v Ostravě otevřený pneuservis a bude-li mít na skladě potřebný rozměr gum, můžu poslat mechanika, který kola odveze opravit a zase je přiveze zpátky, nebo celé auto odtahovkou dopravit do servisu, což by vzhledem k počtu kilometrů vyšlo levněji a bylo by to rychlejší. Aniž bych zatím vyřkl jakoukoliv částku, při slově "levněji" se pánovo jednání radikálně změnilo. Začal pindat něco ve smyslu "jasný, bude mě to stát jenom pět tisíc, já vás znám", apod. Sdělil jsem mu, že pět tisíc to určitě nebude, ale zadarmo to taky nebude. Pán se přesto choval čím dál agresivněji, a když se ani po třetí výzvě k uklidnění a umravnění slovníku neuklidnil a neumravnil slovník, položil jsem telefon. Upozornil jsem kolegy, že asi bude volat chlap a v návalu nadávek se dotazovat, jak si dovolujeme mu položit telefon, což bývá u těchto lidí zvykem.


Kupodivu se ozval až za nějakých deset minut, byl naprosto v klidu a kolegovi předložil svůj problém, jako by volal poprvé. Proběhly ty samé dotazy, ty samé nabídky řešení, a ta samá klientova reakce, jež vyvrcholila větou "K ČEMU TAM DO PIČI STE?!", což kolega nervově neunesl, položil telefon a jal se být extrémně vytočený. Po chvíli dotyčnému zavolal zpátky a ačkoliv byl tento hovor značně neprofesionální, kolegovi budiž odpuštěno, protože ten zm*d si to opravdu zasloužil. Probíhalo to nějak takhle (do ostravákových hlášek dosaďte libovolné nadávky a urážky):

Dis: pane, můžete mi říct, proč na mě řvete, nadáváte a urážíte mě, když se vám snažíme pomoct?
Klt: kurva do piče todleto a támleto pyčo ste na hovno člověk potřebuje pomoct a vy takhle do piče!!!
Dis: my jsme vám nabídli několik řešení, tak nevím proč se tady vztekáte a urážite lidi, kteří vám chtějí pomoct.
Klt: Kurva do pyče todleto a támleto vy pyči zasraný zmrdi...
Dis: Víte co? Nemůžu za to že neumíte řídit a jste tak blbej že si prorazíte dvě kola, a taky není můj problém že máte bejt za hodinu v Polsku.
Klt: Kurva do pyče todleto a támleto...
Dis: My se vám snažíme pomoct, opakuju že jsme vám nabídli několik možností, jak situaci vyřešit, tak laskavě přestaňte nadávat a uvědomte si, že já ty vaše kola neprorazil, a že nový gumy z nebe nepadaj.
Klt: Kurva do pyče todleto a támleto...
Dis: Po telefonu seš hrdina co? Co kdybys přijel do Prahy a tady sme si to vyříkali jako chlapi? Jmenuju se XYZ a jsem na adrese ZYX, tak přijeď. Na to seš ale moc velkej sráč co? Ty umíš akorát urážet lidi po telefonu, co? Ty chudáku...
Klt: ehm, uch, ehhhh... (zkrátka mu sklaplo).

Celou situaci umocňoval fakt, že kolega pravidelně navštěvuje posilovnu, což je na jeho hrudníku dosti znát, a v den popisované události bylo takové vedro, že jsme chodili po dispečinku bez triček.

Po chvíli se druhému kolegovi ozval klientův šéf a ačkoliv jsem jeho monolog neslyšel, bylo to prý něco v tomto duchu: "nikdo, opakuji nikdo nebude vyhrožovat mým zaměstnancům!". Nečekal na reakci a ihned to hrdinně položil. Takhle to tedy bylo... Šéf zdupal zaměstnance, ať si kouká svůj průser vyřešit, když je tak blbej že prorazil dvě kola, a ať kouká být včas na místě (vezl nějakou kapelu na koncert či co), načež si milý zaměstnanec, s prdelí staženou aby mu jí šéf nenatrhnul, vybíjel nervy na nás.

9 komentářů:

  1. Ukázkovej \"telefonickej hrdina\" :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jen tvrde do nej! Hajzl...

    OdpovědětVymazat
  3. nééé, to je dyskrymynace!

    OdpovědětVymazat
  4. U MNE BY TO NEŠLOMůj milý Storme, je vidět, že jsi nepracoval v MOJÍ firmě, protože zde opravdu pomáháme motoristům. A najít u mne podobného pracovníka - záškodníka tak tě Růža rovnou sejme a bude klid. Každý je přece vděčný za pomoc, tak se probuď a přestaň snít tento sci-fi sen.

    OdpovědětVymazat
  5. milý agente bauere, vy mi taky polibte prdel.

    OdpovědětVymazat
  6. NE NE...Přes něžnosti to na mne nezkoušejte! Nejdříve se naučte dobře komunikovat s klienty a ani trochu zlepšení v psaní - hlavně používání i/y by jistě nebylo na škodu.

    OdpovědětVymazat
  7. výte co? kdibych nevjeďel jak se pýše í/ý, tak bych se ťým nechlubyl.

    OdpovědětVymazat
  8. \"telefonickej hrdina\" -souhlasimneco podobneho je k videni na prakticky jakemkoliv foru/serveru/chatu. vyhruzky, nadavky, urazky a pritom jedine co mi kdo z hrdinu rekne do oci je: \"noo, ono se to na tom foru mysli jako ze srandy.\"

    OdpovědětVymazat
  9. U Bauera zřejmě lezou do zadku kde komu,i tý ubohý menšině,která nezná jinej slovník a chování výše zmíněné,si ani toto jinou reakci po tel.nazaslouží.

    OdpovědětVymazat