středa 19. července 2006

Dohrané hry od písmene K


Krusty's Super Fun House (1992)
Zápisy k hrám začínajícím na K, dopařeným od začátku Deníčku až do července 2006

KAO THE KANGAROO 2 – 2ND ROUND
" Dopařeno 3.4.05 v 17:04.

KILL.SWITCH
" Dopařeno 10.10.04 v 18:54 na obt. NORMAL (1/2).


Killer Instinct (2005)
KILLER INSTINCT
" Dopařeno 31.3.96 v 0:14 (SNES) se Spinalem, obt. 4, použito 49 continue, v posledním kole 6x breaker.
" Při dopaření této hry jsem se navztekal jako málokdy. Ten zmrd Eyedol mě přivodil totální amok, hrál jsem to na Dorně (dočasné bydliště v Itálii), ještě že byl poblíž rozpadlý barák s hodně okny, aspoň jsem si měl na čem vybít vztek.
" 28.10.96 se mi poprvé povedla ultra combo. Bylo to s Cinderem, 23 ran.
" Body: 4.7.97, Thunder: 336700; 310850; 297950; 297450.



KINGPIN: LIFE OF CRIME
" Dopařeno 20.12.99 ve 14:00 na obt. MEDIUM (3/5). Pařební čas 14:30.

KISS PSYCHO CIRCUS: THE NIGHTMARE CHILD
" Dopařeno 27.11.00 v 17:39 na obt. SLEEPLESS (3/5). Poslední kolo jsem udělal s Celestialem.


Knights of The Temple: Infernal Crushade (2004)
KNIGHTS OF THE TEMPLE: INFERNAL CRUSHADE
" 11.10.04 v 0:31 jsem hru dohrál na obt. SQUIRE (2/4), výhru si však počítat nemůžu, protože konec je naprosto neudělatelný a neznám nikoho, komu by se to povedlo dodělat bez cheatu.
Finální level spočívá v jedné velké a snadné zrůdě, po jejímž zabití zmizí firewall a zpřístupní se aréna, ve které na hráče zlý bishop postupně sesílá zmetky a vždy po zabití jednoho z nich, či skupinky, je na chvilku zranitelný. Nepřátelé jsou pochopitelně čím dál silnější a zásek je na poslední skupince. Jsou to dva lávoví démoni a před jedním z nich se nedá krýt, protože kromě standardního útoku taky kope. I kdyby se mi povedlo zmetky zabít, musel bych v extrémně krátkém čase doběhnout k bishopovi a sejmout ho, což je téměř nereálné a když se to nepovede, kolečko s neudělatelnými zmetky se opakuje tak dlouho, dokud bishop nepřijde o všechen health. Je to hnus a pěkně mě to nasralo, když jsem celou hrou prošel v pohodě a zaseknu se na zasraném konci!
" Dopařeno!!! Předchozí poznámku beru zpět.
" Dopařeno 11.10.04 v 0:54 na obt. SQUIRE (2/4). Tuto hru jsem začal hrát už v březnu, a na konci dubna jsem byl v posledním kole, které ovšem ne a ne udělat (viz. Výše popsané dopaření s cheatem). Sotva jsem dopsal zmíněnou poznámku, začalo se mi hlavou honit dilema, zda to hned smazat a pustit z hlavy jakožto porážku, nebo to ještě jednou přeci jen zkusit. Zkusil jsem to a co čert nechtěl, JÁ TO DOHRÁL!!! Asi díky tomu, že jsem už věděl že od konce hry mě dělí jen ten posraný zásek, a díky cheatu jsem zjistil, jaká taktika na bastardy platí, se mi to konečně povedlo!!! Nefalšovaný pocit radosti a štěstí z vítězství se dostavil ihned, doprovázen neuvěřitelnou euforií. Pak jsem hru okamžitě smazal!


Knights of The Temple 2 (2005)
KNIGHTS OF THE TEMPLE 2
" Dopařeno 22.2.06 ve 4:20 na obt. KNIGHT (2/3).
Musím říct, že zpočátku mě tahle hra hrozně zklamala. První dojem byl otřesný, zejména kvůli divně levitující kameře, z níž mě hrozně bolely oči, a pak kvůli implementaci lehkého RPG prvku, tj. pobíhání, kecání s lidmi, hledání questů atd. Zkrátka věcí, které jsem od této hry vůbec nečekal. Čekal jsem odpočinkovou jednoduchou rubačku. Až po čase jsem ke KoTT2 znovu dostal, začal z jiného konce a hra mě velmi rychle pohltila. Jednoduché rubačky jsem se nakonec dočkal a spolu s oním lehkým RPG prvkem mě bavila daleko víc, než první díl. Krom toho mě velice zaujala povedená grafika a především sugestivní atmosféra některých lokací. Kromě opuštěného ostrova, evokujícího vzpomínku na zelené pláně Clive Barker ' s Undying, mě uchvátil naprostý pocit zoufalosti a beznaděje ze zruinovaného římského města, kde se posledních pár přeživších belhá o berli, každou chvíli je slyšet dětský pláč, mrtvoly jsou přeskupovány z vozů na hromady hořící přímo na ulici, všude je špína, polorozpadlé zdi, zatlučená okna a na dveřích bílou barvou vyznačené kříže, jako že tam je vstup zakázán... A co teprve katakomby, kde bez zapálené pochodně není vidět ani na špičku nosu... Celkově se mi teda hra líbila a ačkoliv byla možná až moc jednoduchá, vůbec mi to nevadilo. Udělal jsem všechny vedlejší questy bez větších problémů, pěkně si zarubal rozličnými zbraněmi, posekal pár bossů, a jediné co mě opravdu dostalo byl finální souboj. V jiných hrách je obrzmetek na konci těžký, a když ho člověk zkouší sejmout popadesáté, už ho to nebaví, přičemž podobné tituly často zůstávají nedohrané. Přesně takový byl i konec prvního dílu Knights of The Temple, pročež se autoři zřejmě rozhodli to ve dvojce vykompenzovat patřičným zjednodušením, ovšem hoši z Cauldronu to krapítek přehnali – finálního bosse zabijete asi tak za tři vteřiny. Každopádně mě KoTT2 navzdory negativnímu prvnímu dojmu velice potěšil a rád jsem si ho zahrál.

KRUSTY ' S SUPER FUN HOUSE
" Dopařeno 17.3.96 (SNES).
22.2.96 – 89540 bodů
23.2.96 – 98730 bodů
15.3.96 – 271590 bodů

Žádné komentáře:

Okomentovat