čtvrtek 20. července 2006

Dohrané hry od písmene M


Mafia (2002)

Manhunt (2004)
Zápisy k hrám začínajícím na M, dopařeným od začátku Deníčku až do července 2006

MACE GRIFFIN BOUNTY HUNTER
" Dopařeno 14.11.03 v 16:55.
" Tahle gamesa mi ze začátku připadala jako totální sračka. Velké zbraně s malým účinkem, divný pohyb hráče, vysoká obtížnost, prostě mi to vůbec nesedlo. Někde ve čtvrtém levelu se ale hra docela slušně rozjela a začala mě opravdu hodně bavit a musel jsem vzít zpět všechna hanlivá slova, přestože začátek je opravdu dost slabý.


MAFIA
" Dopařeno 17.9.02 v 18:18. Pouze základní mise, ještě se chystám na Freeride Extreme.
" 22.6.04 – hm tak koukám že jsem zapoměl zaznamenat dohrání Freeride Extreme, takže ho zaznamenávám. Musel jsem kvůli tomu nainstalovat anglickou verzi, protože v té české nešel zabít chlápek v trenýrkách, kterého jsem měl přejet autem. Ten hajzlík pořád vstával. V eng verzi lehl hned.

MAGIC SWORD
" Dopařeno 1.10.96 (SNES).

MANHUNT
" Dopařeno 16.7.04 ve 4:35 na obt. FETISH (1-2). Měl jsem jeden menší zákys v levelu vězení, kde jsem nevěděl jak udělat násilný a extrémně násilný útok, ale vyřešila to rada na Bonusweb foru.

MARIO IS MISSING
" Dopařeno 7.9.01 v 15:24 (SNESE).

MASS DESTRUCTION
" Dopařeno 8.8.98 v 18:35 na obt. MEDIUM (2/3).

MAX PAYNE
" Dopařeno 15.8.01 ve 23:11 na obt. FUGITIVE (1/3).

MAX PAYNE 2: THE FALL OF MAX PAYNE
" Dopařeno 3.11.03 v 11:42 na obt. (1/3).

Medal of Honor: Allied Assault (2002)
MEDAL OF HONOR: ALLIED ASSAULT
" Dopařeno 3.2.02 ve 2:00 na obt. MEDIUM (2/3). Dopařeno na jeden zátah trvající 11 hodin.
" O pár dní později dopařeno na HARD (3/3).

METAL OF HONOR ALLIED ASSAULT – BREAKTHROUGH
" Dopařeno 10.10.03 v 10:40 na obt. HARD (3/3).

MEDAL OF HONOR ALLIED ASSAULT – SPEARHEAD
" Dopařeno 8.12.02 v 18:23 na obt. MEDIUM (2/3) po asi pěti hodinách paření.

MEDAL OF HONOR: PACIFIC ASSAULT
" Dopařeno 17.3.05 v 15:07 na obt. MEDIUM (2/4). Začal jsem to hrát někdy v prosinci, chtěl jsem hru projít pořádně, najít všechny hero momenty a všechny medaile, ale objevit tajné úkoly je nad mé síly a trpělivost, a návod kde bych to našel jsem nenašel. Tak jsem se na to vys...ral, po pár měsících jsem si našel čas a hru jednoduše dopařil. Dneska ráno jsem přišel z noční, myslel jsem že půjdu spát, a místo toho jsem až do odpoledne pařil.

MEGA MAN X3
" Dopařeno 8.1.97 v 18:36 (SNES).
" První hra roku 1997!!!

MEN OF VALOR
" Dopařeno 17.11.04 v 11:32 na obt. MEDIUM (2/3).

Metal Slug 3 (2000)
METAL SLUG
" Dopařeno 20.3.01 v 15:52 (NEORAGE), použito 24 continue.
" Dopařeno 20.3.01 ve 21:26 (NEORAGE), použito 8continue, zachráněno 23 zajatců, 583566bodů.

METAL SLUG 4
" Dopařeno 5.8.03 v 17:17 (NEORAGE), použito 42 continue.

MICKEY MANIA
" Dopařeno 22.9.96 v 17:05 (SNES).
" 22.9.96 jsem udělal první kolo bez zranění.

MORTYR
" Dopařeno 27.4.00 v 16:19 na obt. FOR KIDS ' N GRAMMAS (2/4). Celková pařební doba 12 hodin.

MORTYR 2: FOR EVER
" Dopařeno 2.11.04 ve 22:57 na obt. ARCADE (2/4). Původně jsem to hrál na HARD a dostal jsem se až do druhé části Polska, kde jsem likvidoval tanky, ale blbě jsem si to uložil a musel hrát znova, tak jsem si to hodil na lehčí, a dobře jsem udělal, na hard to bylo furt loadování.

Mr. Nutz (1994)
MR. NUTZ
" Dopařeno 25.9.98 ve 20:00 (SNES) u Havelků.
" Tuhle hru nenávidím!!! Strašně dlouho jsem se s ní sral, protože má strašně dlouhé levely a když člověk game overuje, tak jde od začátku epizody. Je nekonečno continue, ale to je k hovnu. Když už jsem se konečně dostal na konec hry, tak jsem nevěděl jak sejmout posledního zmetka a po čase mě hra natolik omrzela, že jsem jí přestal hrát. Po letech jsem byl jednou u Havelků, oni to pařili, poradili mi jak na posledního zmetka a já to konečně dohrál!

11 komentářů:

  1. ale stejne je ten manhunt divna hra....

    OdpovědětVymazat
  2. souhlasim se vsim krome toho slova \"divna\". ja bych tam dal \"vyborna\" :)

    OdpovědětVymazat
  3. tys nehral Magic Carpet?

    OdpovědětVymazat
  4. langin: neznam, v zivote sem o tom neslysel.

    OdpovědětVymazat
  5. storm: je to celkem stary, ale skvely. Jses carodej, litas na koberci a kouzlama likvidujes potvory. K tomu mas zamek a bojujes proti ostanim kouzelnikum - jak primo proti nim , tak i o manu, ktera pada z potvor. Vysla i dvojka, ale ta na jednicku nema.

    OdpovědětVymazat
  6. a ma to 75mb :) zkusim to, jesi to pude v xpckach

    OdpovědětVymazat
  7. storm: kdyztak napis, jak se ti to libilo

    OdpovědětVymazat
  8. smazal sem to asi po minute. v xp nejde zvuk a po zapoceni new game sem se objevil na naky planine, po par vterinach zacla cervene blikat obrazovka a obraz se nekontrolovatelne roztocil jako v mixeru. delete.

    OdpovědětVymazat
  9. DowloadJde to stáhnout?

    OdpovědětVymazat