neděle 16. července 2006

Dohrané hry od písmene J

Jackie Chan's Action Kung-Fu (1990)
Zápisy k hrám začínajícím na J, dopařeným od začátku Deníčku až do července 2006

JACKIE CHAN ' S ACTION KUNG-FU
" První dopařená hra mého života!!!
" Tohle byla moje druhá hra, kterou jsem dostal od Marcella v Itálii. Jednalo se o plošinovku s Jackie Chanem v hlavní roli, takže o super hmaty nebyla nouze. Docela mě to bavilo a přesně si vzpomínám, jak to bylo když jsem to tenkrát dopařil. To bylo v Praze, zrovna u mě byli Jirka a Honza Jeřábkovi, já pařil a kecali jsme při tom. Najednou jsem vyskočil a začal výskat radostí, protože jsem po dlouhé době porazil finálního bosse (byl to takový velký hnusný pavouk visící na niti). U dopaření mé první hry byli tedy očití svědkové.


JAMES BOND 007: NIGHTFIRE
" Dopařeno 30.12.02 ve 13:25 na obt. NORMAL (2/3).

JAZZ JACKRABBIT 2
" Dopařeno 24.6.00 v 16:38 na obt. MEDIUM (2/3) včetně sharewarových kol, se zeleným králíkem.

JETS ' ' GUNS
" Dopařeno 9.3.05 ve 21:15 na obt. STANDARD HERO (2/3). Dosaženo 17.733.660 bodů.

JUDGE DREDD – DREDD VS. DEATH
" Dopařeno 26.2.04 v 11:42 na obt. NORMAL (2/3).

JURASSIC PARK
" Dopařeno 15.3.97 v 19:45 (SNES). Poslední vejce (to v lesíku u vrtulníku) jsem nenašel, poradil mi ho Lapo (který mi i půjčil hru).

Žádné komentáře:

Okomentovat