čtvrtek 20. července 2006

Dohrané hry od písmene L


Lego Starwars (2005)
Zápisy k hrám začínajícím na L, dopařeným od začátku Deníčku až do července 2006

LAND OF THE DEAD: ROAD TO FIDDLER ' S GREEN
" Dopařeno 14.11.05 ve 22:09 na obt. DIFFICULT (3/3). Krátká, ale hodně zábavná zombíkovka.

LEGO STAR WARS
" Dopařeno 24.4.05 ve 21:27 (včetně bonusového levelu). Ve 21:52 získán poslední balíček, který jsem byl schopen sebrat až po zakoupení nesmrtelnosti. Je to samozřejmě ten, který se získá vytažením třech mrkví na pláži na Kashyyyku. Problém je v nekonečném přívalu nepřátel, kteří nenechají člověka v klidu pracovat.
Býval bych tuhle hru dojel na jeden zátah, nebýt debilního zákysu. Začal jsem hrát 23.4. večer (hned po dopaření SW: Kotor 2), a druhý den okolo osmé ráno už jsem byl v půlce třetí epizody, u toho generála-robota, jenže jsem se k němu nemohl dostat na jednu vyvýšenou plošinu, nejspíš kvůli bugu. Až odpoledne, když jsem se vyspal, mi kamarád poradil jak na to: musí se přeskočit jáma a dostat se generálovi do týla, tam se dá v rohu vyskákat nahoru, i když by to normálního člověka nenapadlo. Dokonce v oficiálním návodu na gamefaqs.com je úplně jiný postup.

LORD OF THE RINGS: RETURN OF THE KING
" Dopařeno 2.2.04 v 5:42 na obt. NORMAL (2/3). Dopařeno na jeden zátah trvající asi 8 hodin.
" První hra roku 2004!!!

1 komentář:

  1. Ahoj kamaráde, tuhle hru hraju taky. Dohrál jsem 6 epizodu, ale nevím si rady s 5 epizodou - na konci kola. Jestli to víš, napiš mi na mail. Díky:-)

    OdpovědětVymazat