sobota 22. července 2006

Dohrané hry od písmene N


Nintendo Entertainment System (1985)
Zápisy k hrám začínajícím na N, dopařeným od začátku deníčku až do července 2006

NAM
" Dopařeno 5.12.98 v 19:23 na obt. SALTY (3/4).

NEED FOR SPEED
" Dopařeno 13.12.99 ve 20:53. Poslední dopařená dráha je Vertigo Ridge. Ferrari 512TR, manual shift.


NEED FOR SPEED: HOT PURSUIT 2
" Dopařeno 9.12.02 v 16:35. Během hry jsem používal automatickou převodovku. Už bych to měl dávno dopařené, ale z jakéhosi záhadného důvodu se to jednou prostě vymazalo z registrů a musel jsem hrát znova.

NEED FOR SPEED: MOST WANTED" Dopařeno 8.12.05 v 15:11. Jakmile jsem od soupeře získal Porsche Cayman, všechny závody jsem udělal s ním, akorát Razora na konci jsem musel zvládnout s McLarenem. Hustá pařba, ale při honičkách jsem se něco navztekal. Absolutně nejvíc mi pocuchalo nervy, když jsem jako třetí na blacklistu udělal perfektní honičku, schoval se, a jakmile bylo všem, místo tabulky s výpisem bodů to spadlo do woken. Poslední herní zátah trval 15 hodin, od středy 21:00, kdy jsem se probudil (mám po noční směně totálně přeházený režim).
" Most Wanted je jubilejní 350. dopařená hra, a 50. hra za rok 2005. Povedlo se mi splnit předsevzetí, které jsem si dal na konci léta, a sice že zkusím pokořit rekord dohraných her za rok z roku 2003, kdy jich bylo 41. Že se mi povede celá padesátka, to jsem věru netušil.
" 19.3.06 v 17:56 jsem pokořil osobní rychlostní rekord – 387km/h, ani nevím s jakým autem. Sedět v rychlejším autě, konkrétně Porsche Cayman, dle mého názoru nejlepší ze všech, udělal bych ještě o trochu víc (kámošovi se povedlo 389km/h), zbývalo mi jak nitro tak rovná dálnice, ručička už však jen vibrovala na čísle 387.

NEED FOR SPEED: UNDERGROUND
" Dopařeno 29.12.03 ve 21:59 na obt. HARD (3/3), až na tři závody, které jsem dojel na MEDIUM (2/3). Byl to nějaký time trial a drag ze začátku hry.
" POSLEDNÍ HRA ROKU 2003!!!
" 22.6.04 – na pařbě století (viz. Nejdelší pařby) jsem projel na HARD i ty levely které mi předtím nešly.



Ninja Gaiden 3 (1991)

NFS: Most Wanted (2005)
NEED FOR SPEED: UNDERGROUND 2
" Dopařeno 30.11.04 v 5:02 na obt. MEDIUM (2/3). Konec mě dost zklamal a udivil. Myslel jsem, že se prostě jedou závody pořád dál až do 100% a tam bude konec, ale už v 69% jsem jel finální duel a bylo po všem. Z mapy zmizeli dva ještě nedokončené závody, které jsem si šetřil na později, a hotovo.
" 14.1.05 – krátce po dohrání na 69% mi někdo poradil, že přes menu se dá dostat do seznamu všech závodů a dodělat ty nejeté. Pomalu tak činím.
" 13.3.05 ve 13:44 dopařeno na 100%! Konečně jsem se ke hře po víc jak měsíci otálení vrátil a dodělal ty poslední tři závody co mi chyběly. Měl jsem tam jeden horský drift, kde se musí překonat 200.000 bodů, a z toho jsem měl skutečnou hrůzu, protože tyhle drifty jsem vždycky přetrpěl a udělal je po mnoha a mnoha pokusech. Tentokrát se mi to povedlo napoprvé! Poučen z příhody, kdy jsem odjezdil asi 10% závodů a zapomněl si hru uložit jsem tentokrát savoval jak divý.

NEIGHBOURS FROM HELL
" Dopařeno 20.11.04 v 15:52. Poslední 3 kola jsem si pomohl návodem, už mě to fakt nebavilo.

NEIGHBOURS FROM HELL 2
" Dopařeno 10.10.04 ve 20:31. Poslední 4 kola jsem si pomohl návodem, už mě to fakt nebavilo.

NERF ARENA BLAST
" Dopařeno 11.3.02 v 17:07 na obt. AMATERUR PRO (2/4).

NI.BI.RU: POSEL BOHŮ
" Dopařeno 11.8.05 v 8:12. Tuhle hru jsem začal hrát v úterý nad ránem, dal jsem si partičku před spaním. Pokračoval jsem pak celé úterý odpoledne a večer, pak středu odpoledne, ale bohužel jsem musel večer do práce. Když jsem se ráno vrátil, po deseti minutách hraní jsem zjistil že je konec.... Při hraní jsem celkem 8x konzultoval návod.

NINJA COMMANDO
" Dopařeno 11.11.03 ve 13:59 (NEORAGE). Použito asi 20-25 kreditů.

NINJA WARRIORS
" Dopařeno 26.10.97 ve 20:35 (SNES) u Michala Sixla. Dohráno stylem zapnuto-dopařeno-vypnuto.

NINJA RYUKENDEN 3 (Gaiden pro Evropu)
" V době paření tohoto titulu jsem si nepsal deníček, nicméně jsme tuhle hru intenzivně drtili s Michalem na Pegasusu. Dodneška jedna z mých nejoblíbenějších her, kterou si rád zahraju přes emulátor.

NO ONE LIVES FOREVER
" Dopařeno 16.9.01 ve 22:49 na obt. NORMAL (2/3).

NO ONE LIVES FOREVER 2
" Dopařeno 12.10.02 ve 22:30 na obt. NORMAL (2/4). Trvalo mi to necelé dva dny.

NOCTURNE
" Dopařeno 20.6.01 ve 21:01. Celková pařební doba je asi 3 dny, ale jel jsem podle návodu.



Nosferatu: Wrath of Malachi (2003)
NOSFERATU: WRATH OF MALACHI
" Dopařeno 14.10.03 v 15:52 na obt. NIGHTMARE (3/3). Dopařil jsem to až na druhý pokus, poprvé jsem nechal viset tetu Sophii a úplně na ní zapomněl, a když jsem se pro ní vracel, nemohl jsem se dostat zespoda k povolení řetězu.

NOX
" Dopařeno za válečníka 10.6.00 v 18:49.
" Dopařeno za kouzelníka 17.6.00 ve 20:18.
" Dopařeno na konjurera 23.6.00 v 19:55.

7 komentářů:

  1. boze, obrazek NESu... dovolim si nostalgickou poznamku: To byly casy.

    OdpovědětVymazat
  2. napodobne. jen k tomu doplnim: ach, ta nostalgie. i kdyz osobne radsi vzpominam na SNES.

    OdpovědětVymazat
  3. Jaxi mohl zapomenout na tetu Sophii?

    OdpovědětVymazat
  4. Garret: uplne stejne jako ty. aspon myslim zes to byl ty kdo se me ptal jak odkysnout. nebo to byl mozna taltos?

    OdpovědětVymazat
  5. v týhle hře nemusíš zachránit všechny členy rodiny, já jich nechal plno za zády....

    OdpovědětVymazat
  6. to je naky divny, me to bez sofie nechtelo pustit dal. pokud si dobre vzpominam tak kazdej mel klic od dalsi casti hradu.

    OdpovědětVymazat
  7. no já mám za to, že pak byl akorát těžší souboj s hl. bossem, jinak to nevadilo

    OdpovědětVymazat